„Bună seara…aceeași înșelătorie am pățit și eu…unui broker Ufina i-am dat acces la telefon prin aplicatia anydesk si mai mult …..mi-au transferat din BT pay si creditul meu de nevoi personale ce mi-a fost aprobat de la banca de 10 mii de euro ce urma sa platesc sa iau un teren..bineinteles ca am fost la politie…suma investita asta e dacă o pierd..mi-am asumat…..dar mi-au furat banii mei din cont prin transfer în alt cont de BT asta e prea mult. Oare mai am vreo șansă să îi recuperez? Ar ajuta un avocat?”
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru recuperarea banilor furati cu aplicatia Anydesk de catre asa-zisul broker de investitii in criptomonede de la Ufina Capital, va trebui sa colaborati cu Politia, care este abilitata de lege sa solutioneze astfel de cazuri de frauda online.
De asemenea, tineti legatura si cu banca, in vederea solutionarii contestatiilor privind platile efectuate de pe telefon prin aplicatia Anydesk, daca acestea nu au fost facute cu acordul dumneavoastra.
Un avocat nu are cum sa va ajute, pana cand nu este prins hotul de catre Politie.
Va rog sa reveniti cu raspunsurile primite de la banca si de la Politie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema fraudei online.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Am sunat la call center BT sa intreb daca suma din credit de 49600 lei ce l-am primit in 21 decembrie 2023 si tot in 21 decembrie aparea transferata tot intr-un cont de BT de care asa zisul broker ce a zis ca e tot contul meu pentru ca in explicatii scrie operatiuni intre conturi si beneficar numele meu.
Cand domnul de la BT mi-a spus ca in explicatii poate trece orice minciuna, am rugat sa faca refuz de plata la operatiune sau sa blocheze contul respectiv sa imi pot recupera macar suma din credit.
Domnul a zis ca in acest caz sa merg si la politie. Dupa convorbirea telefonica am fost direct la politie tot in 23 decembrie. Politistii cred ca aveau Craciun nu ca mine ca toti ,,erau pe teren,, si un domn mi-a luat o declaratie .
In 27 decembrie am fost la o agentie a BT am aratat numarul de inregistrare de la politie , am dat iarasi ceva declaratie si tot in aceeasi zi am primit de la cei de la call center raspunsul ca ei nu pot intra in contul beneficiarului fara acordul acestuia si ca doar politia poate avea acces.
In data de 4 ianuarie 2024 de la politie a zis ca dosarul meu e trimis la parchet de langa tribunal dar nu mi-au cerut absolut nimic, nici contractul ce il aveam semnat, si CI al brokerului , care clar snt false, nici inregistrarile cu brokeru si cu doamna ce zicea ca lucreaza la coinbasewalet ce s-au deranjat si m-au sunat si in 29 decembrie sa rada de mine cat am fost de proasta si ca nu mai vad banii veci de la banca.
Oare de ce banca nu ma informeaza cu nimic sau politia nu isi prea da interesu? ei nu vor dovezi? cum sa ii prinda altfel?
Am vreo speranta ca creditul de la BT primit in 21 decembrie si sesizat de furt in 23 decembrie il mai pot recupera?
Eu nu mi-am indeplinit obligatia de a plati diferenta de bani conform contractul de vanzare al terenului, si as face cu doamna un act de plata lunara pentru 1 an de zle doar daca as stii ca am sanse sa recuperez creditul, altfel ma prea indatorez si am si 2 copii mici si nu stiu ce vremuri o sa mai vina.
Multumesc ca m-ati ascultat. Sunt disperata si plina de griji si nu stiu ce as putea face si ma tot consum cum sa pot sa razbesc ca am pierdut atat de mult si nu as pierde si terenul.
Sansele de recuperare a banilor exista, insa cu siguranta ar putea sa dureze mai mult pana se va rezolva acest caz de catre Politie, avand in vedere si dezinteresul observat de dumneavoastra.
Sfatul meu este sa urmariti indeaproape si sa-i presati pe angajatii Politiei si bancii sa va raspunda la reclamatia si la plangerea privind frauda, in vederea recuperarii banilor.
Va rog sa reveniti cu raspunsurile primite de la Politie si de la banca, pentru a va ajuta sa rezolvati problema fraudei.