„Bună ziua !! Un mic ajutor vă rog frumos, încerc să-mi activez my BRDE dar nu mai am numărul de telefon. Momentan mă aflu în Germania și aș vrea să îmi folosesc cardul pentru a primi salariul, mă puteți ajuta?”
Raspuns
Stimate domn,
Este posibil ca problema de activare a aplicatiei myBRD sa fie cauzata de faptul ca BRD a anuntat ca va inlocui aceasta aplicatie cu una noua, YOU BRD.
BRD a informat anterior ca din data de 8 mai 2023 va inchide aplicatia myBRD si va mai putea fi folosita doar noua aplicatie YOU BRD.
Banca precizase ca aplicatia myBRD va putea fi utilizata inca doua luni dupa data de 8 mai, dar cu toate acestea aplicatia este inca activa in App Store si Google Play.
Asadar, sfatul meu este sa sunati la BRD si sa semnalati problema nefunctionarii myBRD, sa vedeti daca aceasta mai poate fi folosita si, eventual, sa va instalati noua aplicatie YOU BRD.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro