Cum inchid un cont Cetelem, daca nu-mi raspunde la telefon?

card-cetelem-inchidere

„Bună ziua. Încerc de mai multe zile să contactez pe cineva de la Cetelem pt a închide contul ( cardul) pe care l.am achitat în întregime. Bineînțeles , nu răspunde nimeni. Aștept câte 30-40 minute apoi îmi închid telefonul. Nu găsesc nicăieri un model pt cererea de închidere a contului . Vă mulțumesc pt eventualul răspuns”


Raspuns

Stimata doamna,

Daca Cetelem nu va raspunde la telefon, asa cum au reclamat si alte persoane, trebuie sa trimiteti cererea de inchidere a contului/cardului prin e-mail, la adresa: relatii.clienti@cetelem.ro, dupa care, eventual, puteti sa sunati pentru confirmarea inregistrarii cererii, la numerele de telefon 021 3051200 si 0750 100101. 

Cetelem ar trebui sa va raspunda la cerere, printr-o confirmare a inregistrarii acesteia si printr-o informare cu privire la termenul de solutionare, care nu ar trebui sa depaseasca 1-2 zile din data in care ati facut cererea.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati primit raspuns de la Cetelem cu privire la inchiderea contului si cardului.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “Cum inchid un cont Cetelem, daca nu-mi raspunde la telefon?

    1. Vasile Coman Post author

      Nu exista un model standard de cerere si nici nu este nevoie de asa ceva.

      Formulati o simpla fraza, in care solicitati inchiderea cardului, cu precizarile necesare, daca este nevoie, precum achitarea sumei datorate.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 6 = 8