„Când instalez aplicația BT PAY pe noul telefon Xiaomi13TPRO luat de o lună de zile îmi apare ups a apărut o eroare am fost la Bancă și nu a știut ce să facă,la fel și la firma de telefonie.”
Raspuns
Stimata doamna,
Motivul pentru care nu puteti instala aplicatia BT Pay este posibil sa fie legat de tipul de telefon pe care-l aveti, probabil incompatibil cu cerintele impuse de aplicatia de la Banca Transilvania.
Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca telefoanele, pentru a putea fi instalata aplicatia BT Pay:
-⠀ versiune minimă de Android 11, respectiv versiune minimă de iOS (pentru iPhone) 15;
-⠀telefonul nu au fost rooted sau software-ul oferit de producător nu a fost modificat;
-⠀nu ai aplicații instalate pe telefon care ar putea pune în pericol funcționalitatea BT Pay.
Telefonul dumneavoastra, Xiaomi 13T PRO, are o versiune Android 13 sau chiar 14, deci nu aceasta este problema.
Este posibil insa ca telefonul, daca nu a fost unul nou, sa fi fost modificat (rooted), motiv pentru care nu poate rula aplicatia BT Pay.
Sfatul meu este sa verificati la producatorul Xiaomi care este situatia telefonului, daca exista vreo problema cu softul.
Va rog sa reveniti, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu instalarea BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Buna.
Si eu am patit la fel tot cu un telefon Xiaomi redmi 13pro 5g cumparat de la vodafon ( noua ).
Dupa ce am transferat datele de pe telefonul vechi (xiaomi redmi 8 pro) BT pay nu mai functioneaza.
La sediul banci din Arad -fara rezolvare.
Doua notificarii facute la sediul din Cluj din date de 01.02.24 si 06.02.24-inca fara rezolvare.
Deocamdata am revenit la autorizare plata cu vechiul sistem ( sms+parola)
Din 21.03.2024-functioneaza aplicatia BT pay.
Telefonul nu are nici o problema !!!
Care este mai exact problema cu BT Pay? Ce eroare va apare?
Ati verificat daca aveti actualizata aplicatia?
Ati incercat sa reporniti telefonul?
De la Orange am fost cu el acolo și nu l-au putut face.
Este telefon nou sau resigilat (second hand)?
Este nou luat pe abonament de la Orange, sistem de operare MIUI 14.
Posibil sa fie din cauza tipului de telefon, a sistemului de operare MIUI.
Va recomand sa sunati la Banca Transilvania, la telefoanele 0264 308 028 sau *8028, pentru a afla care este problema, apoi reveniti cu raspunsul bancii.
De unde ati cumparat telefonul?