Cum aflu parola de internet banking la Banca Transilvania?

parola internet banking bt24 banca transilvania

„Buna ziua,am fost astazi la BT pentru actualizare, am primit ID de logare dar Parola nu…Desi doamna de la ghiseu foarte draguta a incercat de 2 ori…asta se intimpla la ora 14.30…nu am primit nici acum sms cu parola!ce este de facut?doresc sa folosesc internet backing!
Multumesc anticipat”


Raspuns

Stimata doamna,

Pentru a obtine o noua parola de acces la aplicatiile de internet/mobile banking ale Bancii Transilvania, BT24 sau Neo BT, aveti urmatoarele optiuni, conform informatiilor publicate de banca:

-⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking: din meniul Acasă„, secțiuneaOpțiuni rapide, accesează rubrica Schimb parola BT24.

-⠀Pe site-ul bancii, prin aplicația BT24 Internet Banking: accesează secțiunea „Mi-am uitat parola” din pagina de logare BT24 (vezi foto). Trebuie să îți scrii numele și prenumele, ID-ul de logare* și CNP-ul, pentru a ne asigura că ești chiar tu.

– primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual nu cu copy / paste.

– mai e nevoie să adaugi codul de verificare și să selectezi Schimbă parola iar mai apoi treaba e super simplă!

-⠀Și, bineînțeles, poți să ceri reemiterea parolei și în orice unitate BT, gratuit și rapid.

Poți schimba parola o dată la 24h.

În cazul în care nu mai știi ID-ul tău de logare, ține minte că acesta este format din codul CIF, alături de 2 inițiale: 

-⠀prima este a numelui tău de familie;

-⠀iar următoarele sunt inițialele prenumelui tău.

Va rog sa reveniti daca aveti probleme cu aplicatiile de internet banking de la Banca Transilvania.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “Cum aflu parola de internet banking la Banca Transilvania?

  1. pa

    Buna dimineata domnule Vasile,pentru reactivarea aplicatiei NEOBTieri am reusit cu ajutorul unei doamne de la ghiseul BT ,dupa mai multe incercari,din cauza sistemului care cadea,sa obtin ID -ul de logeren dar Parola nu a mai sosit pe sms…daca as fi avut numar de telefoon de Ro ar fi fost mai usor…
    Mi s-a sugerat sa iau legatura Telefonica cu serviciul cliënten daca nu primesc parola….
    Stiti cumva cum se poate sa primesc prin sms codurile dar nu am primit parola?

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Daca nu primiti SMS-ul cu codul de activare, trebuie sa sunati la BT, la numarul 0264 308 028, pentru a gasi o modalitate de trimitere a codului de activare, eventual la un alt numar de telefon.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 × = 18