„Stanleybet imi cere o dovada ca unul dintre cardurile folosite pentru jocuri de noroc este inchis, pentr ca eu sa pot face retragere banilor!
Mi au cerut pentru ultimele doua carduri,unul e activ unul nu….doar ca ei vor sa verifice si pe acela care e inchis. Si pana nu le dau ceea ce cer,nu mi permit sa retrag banii. Este normal?”
Raspuns
Stimata doamna,
Stanleybet nu va poate obliga sa trimiteti o dovada privind inchiderea unui anumit card si datele aferente acestuia, in vederea retragerii banilor pe care-i aveti in contul acestei firme de jocuri de noroc.
Retragerea banilor se poate face in orice card activ, indicat de dumneavoastra, chiar daca mai aveti inregistrate si alte carduri, active sau nu.
Este suspecta aceasta cerere venita de la Stanleybet, de aceea sfatul meu este sa faceti o reclamatie cu privire la acest lucru si sa solicitati retragerea banilor pe cardul activ ales de dumneavoastra, fara sa trimiteti nicio adeverinta privind alte carduri pe care le aveti la banca.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatia trimisa la Stanleybet, pentru a va ajuta sa rezolvati problema retragerii banilor.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Verificati de unde ati primit aceasta cerere, daca a venit intr-adevar de la Stanleybet sau de la altcineva, sa nu fie vorba de o inselatorie.
Imi cer si pe chat si prin email acest document,nu cred ca este inselaciune doar cred ca imi pun bete in roate sa nu pot retrage banii…
Stanleybet nu are dreptul sa va refuze retragerea banilor, daca nu prezentati documentul cerut, decat daca este vorba de o frauda sau alta ilegalitate.