„Buna seara. De curând am venit in franța la muncă și am avut nevoie de un cont francez pentru salariu și să rezolv mai repede am făcut un card nickel , am primit salariul in cont și nu pot să folosesc bani nici să retrag de la bancomat nici să fac virament nici să plătesc la magazin in aplicatia cardului nu apare sa fie blocat , oare ați putea să ma ajutati? Nu știu să vorbesc franceză.
Multumesc.”
Raspuns
Stimate domn,
O posibila cauza pentru care nu puteti folosi cardul Nickel este ca acesta nu a fost activat, atunci cand l-ati cumparat.
Sfatul meu este sa verificati in aplicatia Nickel sau pe site-ul Nickel.eu, la Spatiu clienti (Espace Client), daca este activat cardul, astfel: mergeti la butonul „Carte” (Carduri), apoi la “J’active ma carte” („Imi activez cardul”).
Trebuie sa stiti ca exista si un plafon (limita maxima) pentru retragerile de bani de pe care, intre 300 si 1.000 de euro pe saptamana.
Va rog sa reveniti, daca nu reusiti sa rezolvati problema cu cardul Nickel.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
In aplicatie nu apare nicaieri activare si dupa ce a intrat salariu limitA DE RETRAGERE ESTE 1€ . Am fost la tabac si unul zice ca imi trebuie un cod de activare , altul ca sa astept 2 saptamani ca sunt in proces de verificare. O sa revin dupa ce o sa rezolv ceva.
Multumesc de raspuns
Intr-adevar, dupa cumpararea cardului ati fi trebuit sa primiti un cod de activare, prin SMS.
Daca nu l-ati primit, trebuie sa luati legatura cu Nickel, pentru a afla de ce nu ati primit codul prin SMS pe numarul de telefon trecut la deschiderea contului.
Din pacate nu pot nici macar sa schimb cardul, lam declarat pierdut si am fost la tabac sa cumpar altul si nu se poate acuma astept un raspuns de la ei am trimis email.