„Am o problemă cu cardul postepay evolution. Eu sunt în România, m am întors definitiv…
Pana sa plec din Italia am făcut un alt card postepay evolution pentru că cel care îl aveam expira acum în martie iar eu aveam de primit o parte de salariu pe perioada cât am lucrat în Italia.
Am primit salariul pe noul card dar nu l pot abilita în aplicație. Eu numai am aceeași cartela de telefon de Italia cu care mi a făcut cardul.Am sunat la asistenta clienți Italia și m au pus sa
dezinstalez aplicația și sa o reinstalez din nou,dar dacă eu numai am acea cartela am rămas cu aplicația neterminată.
Cei de la asistenta clienți mi au spus ca ei nu pot rezolva asa ceva și trebuie să merg în Italia ca să rezolv…
Apelez la dv cu încrederea ca mă puteti ajuta.
Mulțumesc anticipat!”
Raspuns
Stimata doamna,
Daca nu reusiti sa va instalati aplicatia BancoPosta pe telefon, pentru ca nu mai aveti numarul de Italia, puteti sa activati noul card Postepay prin serviciul online de internet banking al BancoPosta, pe site-ul Bancoposta, la acest link.
Pentru accesul la contul online al cardului, aveti nevoie de Nome Utente si Password.
Va rog sa reveniti, daca nu reusiti sa rezolvati problema cu cardul Postepay si aplicatia Bancoposta.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro