BRD nu mi-a inchis contul iar acum, dupa mai multi ani, imi cere bani. Ce pot sa fac?

brd-contract conditii generale bancare

„Buna ziua.
Am avut un card de salarii la BRD (Bucuresti) pe care l-am inchis in 2004 la sediuld BRD in Timisoara, in 2005-2006 am fost imformat ca am de plata o suma de bani. M-am dus la BRD in Bucuresti zona Piata
Unirii si am achitat si solicitat inchiderea contului.

In 2017 am fost contatctat din nou de catre BRD sa achit o suma de bani, dupa multe discutii telefonice nu m-au mai contactat pana in 2023, iar de atunci primesc plicuri lunar cu o suma modica de 160 de lei, dar refuz sa fac acest lucru.

Brd doreste sa le achit niste bani pentru un cont care a fost achitat si inchis de doua ori.
Ce ma sfatuiti sa fac.
Mentionez ca numai am acele chitante din 2004-2006
Va multumesc”


Raspuns

Stimate domn,

BRD ar fi trebuit sa va inchida contul, in momentul in care ati facut cererea, nefiind normal ca ulterior sa va ceara bani pentru acoperirea unor eventuale comisioane de administrare.

BRD ar fi trebuit sa verifice in momentul inchiderii contului daca exista datorii si sa va ceara achitarea acestora.

De asemenea, BRD ar fi trebuit sa va anunte de existenta unei datorii si sa inchida contul, daca nu l-ati folosit timp de 6 luni, conform normelor bancii (Conditiile generale bancare).

„Banca îşi rezervă dreptul să închidă orice Cont al Clientului cu exceptia Contului curent cu servicii de baza, fără nicio notificare prealabilă, în oricare din următoarele cazuri:

a. îndeplinirea cumulativă a următoarelor 3 condiţii :

1. Cont cu sold mai mic sau egal cu 250 EUR (sau echivalent în moneda Contului);

2. inexistenţa oricăror operaţiuni în Cont pe o perioadă de minim 6 luni consecutive;

3. inexistenţa produselor ataşate respectivului Cont.”, conform Conditiilor Generale Bancare ale BRD.

In consecinta, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la BRD, prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, in care sa va plangeti de faptul ca nu v-a fost inchis contul, desi ati facut de doua ori aceasta solicitare si nu l-ati folosit o perioada indelungata.

Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “BRD nu mi-a inchis contul iar acum, dupa mai multi ani, imi cere bani. Ce pot sa fac?

  1. b

    Buna ziua Domnul Coman

    Va multumes foarte mult pentru raspuns,

    Am incercat acum doua zile sa am o discutie telefonica, civilizata, cu cei de la BRD, dar refuzul lor de a intelege sau explica de ce acest cont nu se poate inchide si de ce tot soilicita acele taxe de administre a contului odata la 4-5 ani, desi nu a mai avut activitate din 2004.

    Ei tot emit card desi nimeni nu solicita sau ridica acel card.

    Le-am scris un email dupa cum m-ati sfatuit, iar de indata ce imi vor raspunde am sa va informez de rezultat.

    Va multumesc din nou si va doresc o zi cat mai placuta

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 4 = 4