„Buna ziua. Am incercat sa rambursez creditul la CreditPrime online cu cardul. In timpul tranzactiei mi-a aparut eroare de plata dar banii mi-au fost luati de pe card.
Chiar daca banii mi-au fost luati rambursul nu s-a operat la CreditPrime. Dupa mai multe telefoane, cei de la CreditPrime mi-au zis ca este o defectiune la ei si voi primi banii inapoi in acceasi zi ca sa pot sa fac din nou rambursarea lucru care nu s-a intamplat iar dobanda creditului creste in continuare.
Eu nu am alti bani sa platesc pana imi intra inapoi banii platiti deja iar costul creditului creste. Ce pot sa fac in situatia asta.”
Raspuns
Stimate domn,
Daca nu vi s-a putut opera rambursarea creditului, din cauza defectiunii sistemului informatic al CreditPrime, atunci nu ar trebui sa se calculeze dobanda pentru zilele in care banii nu au fost inregistrati in aplicatie, din cauza lor.
Sfatul meu este sa faceti o cerere la CreditPrime, in care sa le solicitati ca in perioada in care aplicatia a fost defecta sa nu vi se calculeze dobanzi.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la CreditPrime, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro