Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil ca problema de functionare a aplicatiei Raiffeisen (Raiffeisen Smart Mobile PF in Google Play si Noul Raiffeisen Smart Mobile in App Store) sa fie cauzata de faptul ca aceasta a fost recent actualizata cu o noua versiune.
De aceea, sfatul meu este sa va actualizati aplicatia la ultima versine si sa incercati din nou sa o accesati.
Daca si dupa actualizare, aplicatia Raiffeisen nu functioneaza, urmati sfatul furnizat de banca, si anume sa stergeti datele aplicatiei, sa goliti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa va logati din nou, dupa ce faceti urmatoarele setari la telefon: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.
Pentru iPhones cu iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.
Daca sunt in continuare probleme cu aplicatie, sunati la Raiffeisen, la numerele de telefon *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.
Va rog sa reveniti pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro