De ce nu pot sa-mi accesez contul online, prin internet banking?

Nu reusesc sa intru in cont, am introdus id si cind am introdus parola zice non found history, practic nu reusesc sa accesez contul.
Astept raspuns.
Multumesc.


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimate domn,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti accesa contul online la BRD: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 2 = 2