Mi s-a cerut sa schimb parola, deoarece a trecut un an. Am sunat la BRD si mi s-a dat alta parola. Am introdus-o si am intrt in cont. Vrand sa modific aceasta parola data de BRD, am intampinat urmatoarele probleme: intru in Setari/schimbare parola si se cere: parola initiala (am testat parola data de BRD); noua parola; repetare noua parola. Am intordus o noua parola si am repetat-o. Apoi confirmare-OK. Am primit mesaj: parola initiala nu este ok. Am introdus la parola initiala vechea parola cu care intram in cont. Am primit acelasi mesaj: parola initiala nu este ok. Si mi s-a blocat accesul la cont. Nu inteleg care este problema. Va rog lamuriti-ma ce inseamna ‘parola initiala’ sau unde gresesc.
Raspuns
Stimate domn,
Am rugat reprezentantii BRD sa va explice cum se schimba parola la aplicatia de internet banking myBRD Net, iar raspunsul primit este urmatorul:
„Daca ati solicitat o noua parola la banca (sa zicem X) pentru ca cea veche (P) expira dupa 1 an, la prima autentificare este fortat sa o schimbati (Y). Ulterior, daca mergeti in setari sa schimbati parola, veti introduce la parola initiala Y iar la noua parola Z. Astfel, daca ati incercat sa introduceti la parola initiala fie X fie P nu a fost corect.”
Va rog sa reveniti si sa-mi spuneti daca ati reusit sa rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi lamuriri si ajutor.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua,nu mi stiu id-ul de conectare si am uitat si parola,nu am nici actele de la banca,cum pot face sa verific?
Sunati la numarul BRD: +40213026161.
Daca nu reusiti, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Buna ziua, pentru introducerea eronata a parolei – serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net – a fost blocat accesul la conturile societatii pe care o reprezint. Am sunat la call center-ul bancii si mi-au indicat sa resetez parola pe site-ul mybrdnet, dar raspunsul este ca parola nu poate fi resetata. Prima parola a fost primita prin e-mail, iar in contractul BRD NET nu a fost inserat un numar de telefon mobil. Cum eu sunt in Italia, care este procedura pentru a reseta parola?
Parola se poate reseta si prin telefon, sunati la numarul BRD: +40213026161.
Daca nu reusiti, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Multumesc,am rezolvat.O zi buna.
Buna ziua.Nu-mi pot accesa contul deoarece a expirat parola.Cum pot schimba parola, trebuie sa merg la banca sau se poate telefonic?Multumesc.Astept raspuns.
Stimata doamna,
Daca ati uitat parola la serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net, disponibil pe site-ul http://www.mybrdnet.ro, tot ce trebui sa faceti, pentru a primi o noua parola, este sa sunati call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).
Puteti reseta parola si pe site-ul http://www.mybrdnet.ro, unde faceti click la “am uitat parola” si introduceti ID autentificare sau codul de utilizator, pe care-l gasiti in contractul semnat cu banca, dupa care veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899