Daca nu imi mai stiu ID-ul pentru logare la myBRD, cum il pot recupera?
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru obtinerea unui nou ID (codul de utilizator) pentru acces (logare) pe site-ul mybrdnet.ro, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Oameni buni ! Scutiti-va de timpul pierdut pe online. Dupa orice actualizare si foto, tot la o agentie BRD o sa ajungeti. Adica BRD online va va trimite acolo. Pacat de timpul pierdut !
Bună! Am fost deconectata de la aplicația myBRD și am încercat să mă conectez cu poza buletinului și un selfie. Problema este că după ce am urmat toți acești pasi trebuie sa completez CNP ul și numărul de telefon ( ceea ce am și făcut) dar îmi spune că unul din ele nu este corect.( Deși sunt corecte și numărul de telefon corespunde cu cel din contract)
Aplicatiile BRD au probleme de functionare, nu pot fi activate online, trebuie sa mergeti intr-o unitate BRD.
Va rog sa reveniti la mine, sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema cu myBRD.
Nu mai știu costumele Id
De o săptămână tot încerc să activezi my brd, you brd. Nici una nu merge. Consultanți mă trimit la bancă, mare ajutor. Aplicație de nota 10. Pt ce este bancă la distanță? Oricum trebuie la bancă, nu? Dacă mă invoiesc de la locul de muncă îmi plătește banca?
Va sfatuiesc sa faceti, prin e-mail, o reclamatie la BRD cu privire la nefunctionarea aplicatiei, apoi reveniti la mine cu raspunsul.
Dupa ce am instalat aplicatia My brd mobile si am activat contul in aceasta aplicatie, nu am mai putut intra in cealalta, My brd net cu id-ul si parola pe care le aveam acolo si cu care ma conectasem inainte de My brd mobile. Care este problema? Nu mai am acelasi Id, s-au schimbat automat cu cele de la Mobile?
Revin cu precizarea ca am instalat My brd mobile token.
Nu mai stiu datele de logare. Trebuie sa platesc niste facturi.Mi-am luat telefon nou, am instalat aplicatia si nu pot intra. Mi le puteti trimite prin mesaj pe tel? Am sunat la nr de mai sus dar call centerul nu ma poate ajuta. Cica ofera doar informatii. Ma trimite tot la banca. Sunt total inutili
Trebuie sa sunati la BRD, la telelfon +4 021 302 6161 sau sa trimiteti un e-mail la: mybrdcontact@brd.ro.
Daca nu reusiti, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Ma puteti ajuta?
Sigur ca va pot ajuta. Ce problema aveti?
Vasile Coman
0723292899
Am plecat din tara si telefonul pe care aveam toate conturile l-am pierdut….si am nevoie de contul de banca dar din pacate nu am cum sa imi amintesc
Trebuie sa sunati la BRD, la telelfon +4 021 302 6161 sau sa trimiteti un e-mail la: mybrdcontact@brd.ro.
Daca nu reusiti, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Am nevoie de codul de utilizator și de parola. Mulțumesc