Cum reusesc sa-mi schimb parola la myBRD Net? Pe cealalta nu o mai stiu. O doamna de la BRD mi-a dat un cod de utilizator dar cand dau la „am uitat parola” imi cere un id autentificare si nu stiu care este, nu am primit nici un mesaj cu nici un cod cum mi-a spus doamna, va rog sa ma ajutati chiar am nevoie, multumesc.
Raspuns
Stimata doamna,
Daca ati uitat parola la serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net, disponibil pe site-ul www.mybrdnet.ro, tot ce trebui sa faceti, pentru a primi o noua parola, este sa sunati call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).
Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, cum spuneti ca ati incercat si nu ati reusit, pentru ca nu aveti ID autentificare. Acest ID autentificare este acelasi lucru cu codul de utilizator pe care-l gasiti in contractul semnat cu banca.
Asadar introduceti acest cod de utilizator la „am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua!
Am schimbat de curând telefonul si nu mai am parola aplicatiei My brd.
Ma puteti ajuta?
Nu mai stiu parola
Daca ati uitat parola, puteti seta o parola noua, pe site-ul BRD, la linkul https://www.mybrdnet.ro/brdinternetbank/login.html.
In fereastra care se deschide, trebuie sa introduceti ID autentificare, pe care l-ati primit de la banca, precum si codul de securitate.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
Ba sunteti …? Pai eu am uitat parola si imi cereti parola? Nu e niciun meniu de resetare.
Pentru resetarea parolei, trebuie sa sunati la BRD, la telefon 0213026161.
Nu mai stiu parola la mybrd