Sunt pensionara si primesc pensia pe un card Raiffeisen. In data de 13 februarie am vrut sa scot 200 de lei de la un ATM al bancii BRD, dar nu mi-a dat niciun ban, insa de pe card mi i-a luat, am mai ramas cu 20 de lei. Am facut reclamatie al BRD, dar m-au trimis la Raiffeisen, care mi-a dat termen 6 martie pentru solutionarea contestatiei. Va rog sa ma ajutati sa obtin mai repede banii, daca este posibil.
Raspuns
Stimata doamna,
Am trimis reclamatia dumneavoastra la Raiffeisen Bank, cu rugamintea de a rezolva cat mai repede problema dumneavoastra, si am primit urmatorul raspuns:
„Clientei i-au fost returnati astazi (6 martie) banii, desi nici noi nu am primit inca raspuns de la BRD. (nu a primit banii de la ATM BRD). A fost anuntata prin SMS ca are banii disponibili in cont.”
Din pacate, perioada de 3 saptamani pentru rezolvarea unei astfel de reclamatii este destul de mare, mai ales in cazul pensionarilor care nu dispun de alte resurse pentru traiul zilnic decat pensia lunara.
Va rog sa reveniti la mine daca doriti si alte informatii.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899