Cum pot face o verificare la Biroul de Credit daca ma incadrez intr-un imprumut?

Cum pot face o verificare la Biroul de Credit daca ma incadrez intr-un inprumut?


Raspuns
date de contact Biroul de Credit

Birodul de Credit

Stimate domn,

Persoanele fizice care doresc să cunoască datele cu care sunt înscrise la Biroul de Credit, pot solicita acestuia eliberarea Situaţiei înscrierii.

Iata modul in care se obtine o situatie la Biroul de Credit, conform datelor publicate de aceasta institutie, pe site-ul propriu:

Cum pot obţine date referitoare la propria persoană de la Biroul de Credit?

Pentru eliberarea situaţiei proprii – Situaţia înscrierii la Biroul de Credit, în temeiul dreptului de acces la date prevăzut de Legea 677/2001, trebuie să adresaţi în scris către Biroul de Credit o cerere care sa contina datele dvs. de identificare (nume, adresa, cod numeric personal), sa fie datată şi semnată olograf (scanata daca se trimite prin e-mail). Puteţi trimite această cerere la adresa noastră poştală sau la adresa de e-mail*): situatie@birouldecredit.ro. Un formular de cerere puteti descarca de aici.

De asemenea, trebuie sa aveti in vedere ca numai prima solicitare adresată Biroului de Credit pe parcursul aceluiaşi an calendaristic este gratuită.

Începand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 lei, dovada plătii urmând să o trimiteti impreună cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Băncii Comerciale Române S.A., folosind următoarele instrucţiuni:
– suma: 6 lei
– beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132)
– cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001
– deschis la banca: BCR Lipscani

În cazul în care doriţi să verificaţi dacă sunteţi la a doua cerere în decursul unui an, puteţi solicita o confirmare telefonică de la Biroul de Credit.

Informaţiile solicitate cu privire la propria persoană, prezentate prin “Situaţia înscrierii la Biroul de Credit”, vor fi transmise către dvs. prin Poşta Română sau prin e-mail*), în conformitate cu solicitarea exprimată de dvs., în termenul legal de la data inregistrării cererii.

În cazul în care nu precizați adresa de corespondență (poștală sau E-mail), răspunsul va fi transmis, prin Poșta Română, la adresa de domiciliu !

*) Atenţie !
– transmiterea electronica de informatii nu este pe deplin sigura;
– prin alegerea acestei modalitati de transmitere a cererii si primire a informatiilor de la Biroul de Credit, solicitantul isi asuma riscurile legate de comunicarea electronica de informatii (interceptare, modificare, pierdere, distrugere, intarzieri in primirea datelor, etc.) exonerand astfel Biroul de Credit de orice raspundere cu privire la riscul informatic privind datele aflate in afara controlului sau operational.

Va rog sa reveniti la mine daca doriti informatii suplimentare sau aveti nevoie de ajutor in rezolvarea problemei.

Cu stima,
Vasile Coman
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 × = 36