Buna ziua,
Intrebare: de ce mi-ati restrictionat accesul la BRD net???!!
Raspuns
Stimate domn,
Exista mai multe cauze posibile pentru problema dumneavoastra:
1. Site-ul de internet banking al BRD, www.myBRDNet.ro, are intreruperi temporare de functionare, caz in care reveniti mai tarziu sau luati legatura cu banca pentru a afla daca serviciul are probleme intr-adevar;
2. Banca v-a restrictionat accesul la cont din diverse motive, precum neachitarea la timp a abonamentului, caz in care trebuie sa luati legatura cu banca pentru deblocare;
3. Parola nu mai este valabila, intrucat expira dupa 1 an de functionare, astfel ca trebuie sa o schimbati cu alta noua.
Sunati la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone) pentru a afla care este problema dumneavoastra si a o rezolva.
Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899