Raiffeisen m-a raportat la Biroul de Credit fara sa ma anunte, pentru un card pe care nu l-am folosit. Ce pot sa fac?

Am fost raportat la Biroul de Credit fara sa fiu anuntat, pentru un card de cumparaturi pe care Raiffeisen mi l-a dat printr-o oferta prin telefon.

Eu nu am activat niciodata cardul, pentru ca am fost plecat in strainatate, si l-am rambursat bancii in plicul sigilat, cand am venit acasa, pentru ca nu avem nevoie de el.

Acum, cand am vrut sa fac un credit, am aflat ca sunt raportat la Biroul de Credit cu datorii.

Am fost la o agentie Raiffeisen din Oradea dar nu m-au gasit in calculator, am sunat si la centrala Raiffeisen, dar nici ei nu-l mai gasesc in baza de date, mi s-a spus ca e posibil sa fie vandut catre o firma de recuperare.

Ce pot sa fac?


Raspuns
raiffeisen-reclamatie-card

raiffeisen-reclamatie-card-Biroul de Credit

Stimate domn,

In primul rand, Raiffeisen a incalcat legea daca nu v-a anuntat cu cel putin 15 zile inainte de a va raporta la Biroul de Credit.

In al doilea rand, daca nu ati folosit cardul, atunci banca nu ar fi trebuit sa va aplice dobanzi sau comisioane, astfel ca nu ar trebui sa datorati nimic bancii si implicit aceasta nu ar fi trebuit sa va raporteze la Biroul de Credit.

Sfatul meu este sa cereti Raiffeisen sa va stearga din Biroul de Credit si sa va anuleze eventualele datorii.

Am transmis la Raiffeisen reclamatia dumneavoastra, iar reprezentantii bancii mi-au raspuns ca au analizat problema dumneavoastra si veti fi informat cu privire la solutia de rezolvare a acesteia.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu banca sau daca aveti nevoie in continuare de ajutorul meu.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 × = 16