Buna ziua, vreau sa imi iau un credit ipotecar de la ING, toate bune si frumoase insa nu imi da suma de care am nevoie din cauza ca am un card de credit la CreditEuropeBank… Am fost la dansii sa imi fac cerere de lichidare… ei spunandu-mi ca in 10 zile se poate… mie mi-ar trebui adresa lichidare limita… iar din cate am inteles in aceste 10 zile imi dau doar adresa situatie client… adresa lichidare doar dupa 30 de zile… mie imi trebuie foarte urgent… Intrebarea mea este: dupa aceste 10 zile daca merg doar cu dovada la ING cu Adresa situatie client se poate oferi creditul?
Raspuns
Stimate domn,
Adresa situatiei clientului pe care Credit Europe Bank spune ca v-o poate da in 10 zile este de fapt un extras de cont pe care banca este obligata sa vi-l dea in momentul solicitarii, fara sa mai asteptati 10 zile.
Respectivul extras de cont arata care este suma de bani pe care o datorati bancii.
Daca vreti sa lichidati acel card, in vederea obtinerii creditului, trebuie sa rambursati la Credit Europe Bank intreaga limita de credit. Dupa ce platiti acei bani, in extrasul de cont se va vedea ca nu mai datorati niciun ban bancii.
ING Bank ar putea sa va aprobe creditul, daca-i duceti acel extras de cont, din care sa rezulte ca ati rambursat limita de credit de pe cardul de credit Credit Europe Bank, precum si cererea de inchidere a cardului, urmand ca ulterior sa-i duceti si dovada inchiderii contului.
S-ar putea ca banca sa va ceara sa dati si o declaratie pe proprie raspundere ca nu veti renunta la respectiva cerere de lichidare a cardului de credit, in perioada de pana la 30 de zile cat dureaza inchiderea cardului, cum procedeaza alte banci.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu obtinerea creditului de la ING.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
bună ziua ,as dori formula de calcul pentru rata minima de la card avantaj european bank.respect
Formula de calcul pentru rata minima (suma minima) la cardul de credit Card Avantaj este urmatoarea: 3% din valoarea cumparaturilor facute cu cardul.
Iata informatiile publicate de Credit Europe Bank, banca emitenta a cardurilor Card Avantaj:
„Pentru a-ti facilita rambursarea sumelor utilizate (in cazul in care nu doresti sa rambursezi integral suma folosita in perioada de gratie) Credit Europe Bank iti ofera posibilitatea sa rambursezi lunar doar suma minima de 3% din valoarea tranzactiilor evidentiate in extrasul de cont emis la sfarsitul fiecarei luni, plus 100% dobanda si comisioanele aferente (daca exista);
Odata cu emiterea extrasului de cont Credit Europe Bank iti transmite gratuit un SMS cu suma minima de plata.”
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu cardul Card Avantaj.
Dacă nu ați făcut nicio tranzacție, înseamnă că pe extrasul de card apare numai comisionul anual de administrare. Așa am pățit și eu.
Eu am trimis o solicitare de închidere a contului printr-un mesaj la secțiunea „Contact” de pe site-ul lor. Am primit aproape instantaneu un email cu textul:
„Dragă XXXXXX XXXXXX,
Îți mulțumim! Mesajul tau a fost trimis cu succes. ID: XXXXX
Vei primi un răspuns din partea băncii în cel mai scurt timp posibil.
Acest email este generat automat. Te rugăm să nu răspunzi la acest mesaj. Îți mulțumim.”
Acum aștept răspunsul lor.
Daca nu primiti raspuns de la banca, reveniti la mine sa va ajut.
Bună ziua. As dori sa îmi închid cardul – CARD AVANTAJ de la Credit Europe Bank. Nu am făcut nici o tranzacție cu el, nici măcar nu este activat.
Iar banca imi trimite extras de cont cu rate de platit. Mulțumesc
Bună ziua. As dori sa îmi inchid cardul de credit CARD AVANTAJ de la Credit Europe Bank. Nu am făcut nici o tranzacție cu el. Vreau sa il inchid din motive personale. Mulțumesc
Stimata doamna,
Pentru inchiderea cardului Card Avantaj trebuie sa faceti o cerere prin e-mail la Credit Europe Bank.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti.
Buna ziua, am un card de cumpărături (card avantaj mastercard). Din pacate pt ca nu am putut sa alimentez cardul lunar cu suma minimă de plata m au transferat la biroul de credit. Suma limita care o aveam pe card am achitato am sunat la ei si mi au zis ca tb sa mi trimita prin email o cerere de inchidere. Deocamdata nu am primit nimic.
Problema este alta, ca am un credit la alta banca si vroiam sa fac o refinantare dar din cauza acestui card nu pot pt ca durează pana cand nu mai figurez la biroul de credit.
Ce ma sfătuiți sa fac? pt ca am nevoie urgent de aceasta refinantare. multumesc
Stimata doamna,
Sfatul meu pentru rezolvarea problemei dumneavoastra este urmatorul:
Trebuie sa stiti ca bancile sunt obligate de lege sa-si ajute clientii sa evite problema inregistrarii de restante la credite si implicit raportarea la Biroul de Credit. Concret, atunci cand dumneavoastra nu ati putut achita suma minima de plata la card, banca ar fi trebuit sa va ofere solutii de evitare a inregistrarii de restante, precum amanarea platii ratei sau reducerea nivelului acesteia. A facut Credit Europe Bank acest lucru? Daca nu, trebuie sa trimiteti la banca o reclamatie in acest sens.
Va rog sa reveniti la mine pentru clarificarea problemei.
Vasile Coman
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna as dori sa Ami inchid contul bancar
Stimate domn,
Sunati-ma la telefon 0723292899 sau trimiteti un mail la vasile.coman@reclamatiibanci.ro, pentru a va ajuta sa inchideti contul la Credit Europe Bank.
Vasile Coman
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna ziua ,si La Mulți ANI!
As dori sa ne ajutati atat pe mine cat si p sotul meu sa inchidem cardurile Avantaj. Nu platim decat taxa anuala dar nu le folosim .Suntem din Brăila.
Trebuie sa trimiteti o cerere de inchidere a cardurilor prin e-mail, la adresa: office@crediteurope.ro.
Daca aveti nevoie de ajutor, reveniti la mine: vasile.coman@reclamatiibanci.ro.