Buna ziua, nu mai pot intra pe aplicatia mybrd mobile, am reinstalat si tot asa. Intru pe aplicatie, imi apare mybrd mobile si imediat dispare tot. Nu apuc sa introduc parola nimic.
Raspuns
Stimate domn,
Se pare ca aplicatia myBRD Mobile are probleme de functionare. Luati legatura cu BRD, la telefonul 0213026161, pentru a vedea de ce nu va functioneaza aplicatia si cum puteti rezolva problema.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua, am reinstalat aplicatia My BRD mobile, dar, nu mi se permite sa accesez aplicatia. Dupa introducerea codului PIN imi scrie pe telefon The application was restarted.
Telefonul sa fie problema?
Nu telefonul este problema, ci BRD. Dupa reinstalarea aplicatiei, trebuie sa obtineti noi date de logare de la banca. Trebuie sa sunati la tel +4 021 302 6161.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
0723292899
Da, asa am procedat si mi s-a spus ca telefonul este problema.
Multumesc mult pentru raspunsuri si implicare!