Mi s-a blocat tokenul la MyBRDnet si la telefon nu raspunde nimeni. Ce pot sa fac?

Mi s-a blocat tokenul la mybrdnet, mi-a spus ca am introdus un cod gresit, desi am pus codul corect.
Sun de peste o ora la telefon la BRD, dar nu raspunde nimeni. Am incercat sa sun la angajatii de la unitate la care merg eu, pe care-i cunosc, dar toti se dau sifonabili, de ce-i deranjez, ca trebuie sa sun la call centr. Dar daca raspunde doar robotul, ce sa fac? Trebuie sa fac o plata urgenta si nu reusesc.
Sunt client la BRD de 20 de ani si de multe ori m-au calcat pe nervi, au o atitudine inadmisibila, nu-mi place, sunt lucruri pe care nu le putem tolera si o sa ma mut la alta banca.


Raspuns
mybrd-token-deblocare

mybrd-token-deblocare

Stimata doamna,

Pentru deblocarea token-ului, trebuie sa sunati la call centerul BRD, la tel 021 302 61 61.

Daca spuneti ca nu raspunde nimeni, voi trimite eu la BRD o reclamatie si-i voi ruga sa va sune, pentru a va debloca tokenul, saa puteti face plata.

Va rog sa reveniti la mine daca nu sunteti sunata de la BRD si daca nu reusiti sa rezolvati rapid problema.

Vasile Coman
0723292899

2 raspunsuri la “Mi s-a blocat tokenul la MyBRDnet si la telefon nu raspunde nimeni. Ce pot sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 3 =