Rog sa ma ajutati sa pot intra pe pagina contului meu bancar. Nu mi se recunoaste nici vechea parola si nici cea noua transmisa de brd prin SMS. Am sunat la brd pentru ajutor dar nu m-am lamurit ce trebuie sa fac. Va multumesc
Raspuns
Stimate domn,
Doar prin intermediul reprezentantilor bancii puteti modifica parola la my brd net, serviciul de internet banking al BRD.
Va rog sa contactati banca prin telefon, Facebook sau e-mail pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale
Adresa de mail: vocalis@brd.ro
Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:
– 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie
*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone
– tel verde: 0800 803 803
Va rog sa reveniti daca nu rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi informatii, oricand mai aveti o probema cu vreo banca,
Cu stima,
Vasile Coman
buna seara a ti facut ce a mai mare prostie cu acest faimos mybrdnet trebuia sa ne lasati pe vechea metoda am aceiasi problema pa care o au mai multi utilizatori , nu mi recunoaste nici mie parola si codul de utilizator dat de un functionar de al banci parola primita prin sms