In urma achizitonarii unei cartele vodafone, speciala pt uzul international/roaming, de 15€, dupa o saptamana de utilizare a
acesteia pe teritoriul statelor unite, folosind doar internetul de pe cartela si incadrandu-ma in limita de MB oferita de aceasta, am fost contactat de 2 numere diferite de telefon si ulterior am primit un mesaj de la kredyt inkaso prin care am fost anuntat ca am o datorie de aprox 400 lei la vodafone si ma indrumau sa sun la un anumit numar pt optiuni de lichidare. Mentionez ca este o cartela, nu un abonament! Ce este de facut in aceasta situatie?
Raspuns
Stimate domn,
Nu aveti cum sa aveti datorie la o cartela Vodafone, pentru ca o cartela se poate folosi doar cu creditul incarcat initial, spre deosebire de abonament, unde puteti consuma cat net doriti, dupa care platiti ce ati folosit.
De aceea, nu va sfatuiesc sa sunati la numarul de telefon primit in mesaj de la Kredyt Inkaso, pentru s-ar putea sa fie o greseala sau chiar o inselatorie.
Ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un e-mail la Vodafone (de pe site-ul Vodafone.ro, la acest link) precum si la Kredyt Inkaso, la adresa colectare@kredytinkaso.ro si sa le cereti explicatii pentru mesajul primit de la firma de recuperare creante Kredyt Inkaso.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul de la Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899