Raiffeisen nu raspunde la telefon. Ce pot sa fac?

raiffeisen-reclamatie

Am incercat de mai multe ori sa sun la Raiffeisen Bank, dar nu raspunde nimeni. Luni trebuie sa plec din tara si inca nu am primit cardul de salariu reinnoit. Am fost la o agentie a bancii, dar nu stiu unde este cardul. Ma puteti ajuta?


Raspuns

Stimata doamna,

Am transmis la Raiffeisen problema dumneavoastra, iar reprezentantii bancii mi-au raspus ca au preluat sesizarea si veti fi sunata de banca, in vederea furnizarii cardului.

„Clienta va fi sunata si se va rezolva problema”, conform Raiffeisen Bank.

Va rog sa reveniti la mine daca banca nu va suna si nu reusiti sa primiti cardul.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

3 raspunsuri la “Raiffeisen nu raspunde la telefon. Ce pot sa fac?

  1. Borodescu iancu

    Am doua zile de când sun la Nr *2000 sa pot ridica alocațiile la copii pe luna decembrie și nu-mi răspunde nimeni aștept cate o ora la telefon și nimic. Mă puteți ajuta?

    Reply
  2. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

    Clientii Raiffeisen se plang ca banca nu le raspunde la telefon: „La relatii cu clienții mai răspunde cineva ? Am sunat azi de 3 ori și am stat în așteptare fix cate o (una) ora după care mi s-a închis în nas. Plus încă vreo 2 apeluri după care s-a intrerupt la 30-40 minute. Nu recomandați dumneavoastră distanțarea sociala și sa evitam aglomerarea sucursalelor??”.

    „Si la *2000 e la fel, nu raspunde nimeni”, sunt mesajele postate pe pagina Facebook a Raiffeisen.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 5 = 12