Nu ma pot autentifica la George cu amprenta digitala! Ce trebuie sa fac?

george-aplicatie-amprenta-logare

Nu ma pot autentifica la George cu amprenta digitala, ce trebuie sa fac?


Raspuns

Stimata doamna,

Daca nu va puteti autentifica in aplicatia George a BCR cu amprenta digitala, trebuie sa luati legatura cu banca (*2227), pentru a afla care este cauza.

Problema ar putea fi de la aplicatie, de la setarile pe care le-ati facut dumneavoastra sau de la telefonul dumneavoastra.

O solutie temporara ar putea fi dezactivarea functiei „Easy Access” si utilizarea parolei pentru a intra in aplicatia George.

Iata informatiile publicate de BCR cu privire la accesul in aplicatia George:

Cum te autentifici in aplicatie?

Te poti autentifica in aplicatia George prin completarea datelor tale de autentificare:

  • Nume utilizator – un numar din 8 cifre primit de la banca odata ce ai ales activarea acestui serviciu. Te incurajez ca dupa prima conectare sa il inlocuiesti cu un Alias pe care sa il retii mai usor ce poate fi format din litere/ cifre.
  • Parola – completeaza codul generat cu aplicatia eToken sau cu dispozitivul Token.

    Cum functioneaza conectarea cu Easy Access in aplicatia mobila?
  • Odata autentificat in aplicatie, poti alege o metoda sigura de acces rapid ce va fi utilizata la conectarile ulterioare in aplicatie. Optiunile disponibile pentru Easy Access difera in functie de sistemul de operare al dispozitivului utilizat (iOS/Android).
  • Indiferent de optiunea Easy Access aleasa, in momentul in care vrei sa initiezi un transfer sau o alta operatiune care necesita cod generat de (e)Token (OTP – One Time Password/ DS – Digital Signature, aplicatia iti va solicita semnarea operatiunii. Toate celelalte operatiuni ce nu necesita semnatura, vor fi disponibile doar folosind Easy Access.

    Optiunile Easy Access sunt in functie de sistemul de operare al dispozitivului folosit (telefon sau tableta):
    • PIN (iOS/Android): Autentificarea se realizeaza cu PIN-ul setat chiar in George.
    • Face ID (numai pentru iOS): Autentificarea se realizează prin recunoaștere facială în cazul telefoanelor/tabletelor care suporta aceasta tehnologie.
    • Amprenta/Touch ID (Android/iOS): Autentificarea se realizează prin intermediul amprentei definite chiar în aplicația mobilă George.
    • Protecție ecran (numai pentru Android): Autentificarea se realizează prin intermediul protecției de ecran definite pentru telefon/tabletă.
    • Acces Direct (numai pentru Android): Odată deblocat telefonul/tableta, autentificarea în aplicație se realizează fără a necesita completarea altor credențiale.

    Imediat dupa prima autentificare, George are nevoie de cateva informatii din partea ta, ca utilizator al aplicatiei si anume:
  • Completeaza si confirma adresa de email
  • Confirma prelucrarea datelor personale si ofera acordul de marketing si acordul de profilare automata prin bifarea fiecarei optiuni in parte.
  • Apasa casuta cu Sunt pregatit si poti sa accesezi George. Sau, daca doresti sa recitesti ceva din ecranele anterioare, poti accesa oricand butonul Inapoi.
    In cazul in care te deconectezi inainte de incheierea procesului, la urmatoarea autentificare vei parcurge din nou aceleasi ecrane.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BCR.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Nu ma pot autentifica la George cu amprenta digitala! Ce trebuie sa fac?

  1. Ion

    Asa e, dupa o actualizare automata George nu se mai deschide doar cu amprenta, cere un ID cu parola si zambete suplimentare.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 6 = 2