Pot sa obtin codul de activare eToken fara sa merg la o unitate BCR?

george-aplicatie-amprenta-logare

„Buna ziua, cu tot respectul cer ajutorul d-voastra pentru a putea rezolva problema mea care este:

In momentul de fata sunt rezident in Spania, in data de 01.08.2018 am incheiat un Contract Cadru pentru Servicii Bancare, pentru utilizarea Internet Banking, Mobil Banking, Phone Banking, pentru ca am uitat la 3 luni sa-mi schimb parola nu mai pot sub nici o forma sa-mi verific sub nici o metoda contul, mai mult, acum nici telefonic.

Am sunat la banca sa cer ajutor pentru a putea activa George Banking la care se face atata reclama si mi se spune ca trebuie sa ma duc personal la Sucursala pentru a obtine codul de activare eToken, cu tot respectul dar mi se pare o aberatie sa fac un drum Spania Romania numai pentru a obtine acest cod, cand cardul mi-a fost trimis prin DHL iar codul pin prin SMS iar pentru acest cod trebuie sa ma duc personal la sucursala.

Va rog cu respect sa ma ajutati sa rezolv aceasta problema.”


Raspuns

Stimata doamna,

Am luat legatura cu BCR, in vederea rezolvarii problemei dumneavoastra privind activarea aplicatiei George. Iata raspunsul bancii:

„Pentru ca punem pe primul loc securitatea fondurilor clientilor, astfel de solicitari de activare etoken se pot rezolva doar intr-o unitate BCR.

Totusi, in cazuri exceptionale, cand avem posibilitatea sa efectuam verificari suplimentare, putem incerca sa identificam solutii alternative.

Recomandam sa reluati legatura cu echipa Contact Center (*227) pentru a identifica cea mai buna solutie pentru dumneavoastra, prezentandu-le intreaga situatie.

In acelasi timp, pana la rezolvarea situatiei legata de George, daca aveti un singur cont atasat cardului, puteti afla soldul direct in meniul telefonic interactiv din Contact Center (fara a intra in legatura cu un specialist).”

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia George.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

6 raspunsuri la “Pot sa obtin codul de activare eToken fara sa merg la o unitate BCR?

  1. Danut

    Buna seara, am un cont in euro si un cont in ron, as vrea sa activez token-ul dupa ce am schimbat telefonul fara a fi nevoit sa ajung într-un sediu BCR, avand in vedere ca sunt in afara Romaniei. Am sunat la serviciul cu clientii de mai multe ori dar fara sa rezolvam problema… imi spun ca problema e de la operator telefonie mobila, am sunat la serviciul cu clientii al operatorului meu de telefonie mobilă Iliad si mi-au garantat ca nu sunt probleme de linie. Nu stiu ce sa mai fac…

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Stimate domn,

      Pentru activarea aplicatiei etoken BCR pe noul telefon trebuie sa introduceti in aplicatie urmatoarele informatii:

      a. Numele de utilizator (pe care il primesti de la banca) sau Alias-ul setat;

      b. Seria si numarul actului de identitate;

      c. Codul de activare pe care il primesti prin SMS;

      d. Setează o parolă de minimum 6 caractere și dacă telefonul permite, activează autorizarea biometrică.Și gata. Aplicația este activată!

      Daca nu ati primit SMS-ul de la banca, va trebui sa sunati la BCR pentru o analiza detaliata a problemei, in vederea solutionarii problemei, dupa cum mi-au precizat reprezentantii bancii:

      „Intr-o astfel de situatie, clientul ar trebui sa sune in Contact Centerul BCR, la numarul +4.021.407.42.00 pentru a face autentificarea personala, precum si o analiza detaliata a situatiei.”

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa activati aplicatia etoken BCR.

      Cu stima,

      Vasile Pop-Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 4