Nu mai pot folosi aplicația George am schimbat telefonul și acum trebui sa primesc un sms cu codul pe telefon . Problema este ca eu sunt în străinătate și nu am cum sa primesc sms pe numărul de România.
Cum pot rezolva aceasta problema. Mulțumesc frumos
Raspuns
Stimate domn,
Am intrebat reprezentantii BCR cum se poate rezolva problema dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:
„Pentru reactivarea serviciului de Internet Banking pe un alt dispozitiv, este necesară actualizarea datelor de către clienți (cu numărul de telefon din străinătate), cu mențiunea că pot exista situații independente de bancă/BCR (spre exemplu, restricții din partea furnizorului de telefonie mobilă), care pot conduce la nerecepționarea SMS-ului cu codul de activare. „
Asadar, trebuie sa luati legatura cu BCR pentru a va actualiza datele personale, adica noul numar de telefon.
Cum se actualizeaza datele personale la BCR?
Banca Comerciala Romana (BCR) are trei modalitati de actualizare a datelor personale pentru clientii persoane fizice:
- In orice sucursala BCR
- In aplicatia George
- Completand formularul online, de pe site-ul BCR.ro (la acest link), in urma discutiei cu reprezentantul Contact Center, la telefoanele *2227 sau +40214074200 (apelabil din strainatate).
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899