Buna ziua in data de 20.11.2021 am accesat un credit la Hora credit in valoare de 700 lei.
Până în data de 22.11.2021 ora 13 banii nu au fost virați în cardul meu.
Am sunat la firma si am solicitat anularea creditului drept care mi s-a spus ca trebuie sa le achit creditul plus dobânda pentru 3 zile, adică 46 lei. este corect? eu am spus că la momentul care intra banii in cont ii returnez fara dobanda.
Raspuns
Stimate domn,
Nu este corect ca Hora Credit sa va ceara dobanda pentru zilele in care banii nu au intrat in cont.
De altfel, acest lucru poate fi considerat nu doar un abuz, ci si o incalcare a legii, care prevede ca se poate aplica dobanda doar din momentul in care banii au fost „trasi” din credit, adica din momentul in care au intrat in cont.
Iata ce spune OUG 50/2010 privind contractele de credit, la art.59, alin. 1, litera b):
„Consumatorul are obligatie de a-i plăti creditorului creditul sau partea de credit trasă şi dobânda aferentă de la data la care creditul sau partea respectivă din credit a fost trasă până la data la care creditul sau partea respectivă din credit a fost rambursată; dobânda se calculează pe baza ratei dobânzii convenite.”
Asadar, va sfatuiesc sa trimiteti o reclamatie la Hora Credit, prin email la adresa: info@horacredit.ro sau la telefoanele +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18, in care sa le cereti sa va ramburseze dobanda solicitata pentru cele doua zile in care banii nu erau in contul dumneavoastra.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul de la Hora Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899