Vodafone mi-a facut un abonament in plus, fara sa stiu, si mi-a umflat factura. Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie-abonament

Bună,
As dori și eu un sfat, am făcut în august un abonament și mi-am luat un telefon ,mi-au venit 3 facturi umflate ..prima a fost și rata de la telefon .de curioasa m-am uitat pe aplicația my vodofone și am sesizat ca în august mi s-au făcut 2 abonamente…deci 1 în plus, nu am fost informata ca mi s-au făcut 2 abonamente și nici nu mi s-a oferit a 2 a cartela .ce as putea face? Am fost am vb cu casierul…consultantul cu care am semnat contractul susține ca nu își mai aduce aminte.


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone trebuie sa anuleze abonamentul in plus facut fara sa stiti si sa va dea inapoi banii pe facturile umflate.

Intrucat consultantul Vodafone cu care ati semnat contractul sustine ca nu-si mai aminteste si nu vrea sa va ajute sa rezolvati problema, trebuie sa depuneti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea celui de-al doilea abonament, precum si facturile aferente acestuia.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Nu uitati sa cereti numarul de inregistrare a reclamatiei.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunul la reclamatie primit de Vodafone, pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare, pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, printr-o negociere amiabila sau cu ajutorul ANPC (Protectia Consumatorului).

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 5 = 0