Vodafone nu mi-a inchis abonamentul, desi am facut cerere. Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie

Buna ziua. Eu am trei numere la Vodafone si vreau sa renunt la unul, pe care nu-l mai folosesc. Am facut o cerere de anulare a abonamentului pentru acel numar, in 20 octombrie, dar nici pana astzi nu mi-a fost inchis si platesc in continuare pentru el. Am incercat sa sun la Vodafone, dar nu reusesc sa vorbesc cu nimeni, doar cu robotul. Ce trebuie sa fac?


Raspuns

Stimate domn,

Daca ati trimis la Vodafone notificarea privind inchiderea abonamentului, atunci acesta trebuia sa fie inchis, iar factura aferenta ultimei luni nu mai trebuia sa fie emisa.

Intrucat Vodafone nu a procedat corect si nu a inchis abonamentul, desi ati cerut asta, cu o luna inainte, trebuie sa depuneti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea abonamentului, precum si facturile aferente acestuia, emise dupa data la care ati depus cererea de inchidere a numarului.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Nu uitati sa cereti numarul de inregistrare a reclamatiei.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunul la reclamatie primit de Vodafone, pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare, pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, printr-o negociere amiabila sau cu ajutorul ANPC (Protectia Consumatorului).

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 + = 10