Mă confrunt cu următoarea problemă. Am solicitat închiderea unui card de credit pentru cumpărături la una dintre agențiile Raiffeisen Bank. Între timp agenția s-a închis si după câteva luni am început să primesc notificări de plată prin poștă și prin sms cu sume de plată aferente acestui card.
Am contactat telefonic Raiffeisen Bank, iar aceștia mi-au transmis ca e posibil să se fi pierdut documentele care atestă închiderea contului la momentul închiderii agenției.
Am trimis pe e-mail centrala@raiffeisen.ro copia dupa notificarea privind renuntarea la cardul de credit și foaia de vărsământ care atestă plata sumelor rămase de achitat la momentul închiderii contului, dar nu am mai primit nici un răspuns.
Încă primesc aceste notificări de plata, ce se poate face în această situație? Mulțumesc!
Raspuns
Stimata doamna,
Raiffeisen ar fi trebuit sa va inchida cardul de cumparaturi, in urma notificarii trimise bancii. Nu a facut asta, probabil din neglijenta (poate ca a pierdut documentele din agentia care s-a inchis), si nici nu a raspuns la solicitarea trimisa prin email cu dovada notificarii inchiderii cardului si cu sumele achitate.
In consecinta, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen, in care sa solicitati inchiderea cardului si rambursarea eventualelor sume de bani solicitate pentru plata cardului, dupa data la care a fost ceruta inchiderea acestuia.
Puteti face reclamatia la Raiffeisen astfel:
– Call Center, la numarul de telefon *2000, de luni pana vineri, 8-22, si sambata, 9:00 – 17:30.
– E-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro
– Completarea formularului de pe site, la acest link: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/opinia-ta-conteaza
– Prin intermediul serviciului de internet banking – Raiffeisen Online, ne puteti transmite mesaje securizate.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit la reclamatia Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro