De ce nu pot sa activez aplicatia YOU BRD?

youbrd-aplicatie

Nu imi mai merge sa activez aplucatia YOU BRD, imi da eroare dupa ce bag cnp si nr de de telefon, imi zice ,,ups eroare, incercati mai tarziu,,. Ce pot sa fac?


Raspuns

Stimate domn,

In prezent, activarea YOU BRD prin telefon este suspendata, de aceea trebuie sa mergeti la o unitate BRD.

„Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

55 raspunsuri la “De ce nu pot sa activez aplicatia YOU BRD?

  1. LINCA IOAN

    Buna ziua

    YOU BRD este o aplicatie in testare pe clienti. La mine nu merge de 2 saptamani. Cred ca solutia este sa merg la o alta banca.

    Reply
      1. Popescu Monica

        De ieri 22.03,aplicația nu mai funcționează.Am plăti de făcut,nu pot veni în filială, va rog rezolvați problema,nu as vrea sa ma mut la alta banca

        Reply
  2. Cristina

    Am fost la banca sa imi activez aplicatia YOU BRD.Dupa ce introduc parola se inchide aplicatia. Nici cei de la agentie nu au putut sa rezolve problema. Ce pot face sa functioneze?

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

      Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

      Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

      Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

      „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

      1. apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);

      2. Apeși (tap) pe iconita Info (App info);

      3. Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);

      4. Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

      Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

      Reply
      1. Vintila georgeta

        Nu merge de nici un fel aceasta metoda am incercat de foarte multe ori ,am si sunat am vb cu operatorul bănci brd am facut cum mi sa spus nu merge pe android .

        Reply
  3. Andronic Daniela

    Sunt probleme cu YOU BRD.
    NU FUNCȚIONEAZĂ!!!
    BANCA NU PERMITE CLIENȚILOR SA ACTIVEZE APLICAȚIA DE PE TELEFON!!! DE CE, DIN MOMENT CE AM PARCURS TOȚI PAȘII INDICAȚI, INCLUSIV FOTOGRAFIERE CARTE DE IDENTITATE ȘI SEFLIE, DECI, IMPLICIT, MI-AM DAT ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE?
    Am sunat la 021/3026161, am vorbit cu doi reprezentanți ai băncii, am furnizat toate datele cerute pentru identificare. Mi s-a spus ca problema va fi comunicata celor care se ocupa de YOU BRD și ca voi fi contactata.
    Mi se pare însă inadmisibil faptul ca banca nu reușește sa mențină funcțională YOU BRD 24 de ore din 24 și ca dorind s-o îmbunătățească nu face decat sa complice foarte mult lucrurile. Clienții își doresc o aplicație simpla, ușor de instalat și de descarcat pe telefoane care sa le asigure ACCESUL UȘOR ȘI RAPID, DE LA DISTANTA, FARA PIERDERE DE TIMP PE LA GHIȘEE, LA PROPRIUL LOR CONT, LA BANII LOR, MULTI SAU PUTINI, DUPĂ CAZ, DAR DE CARE SA POATĂ DISPUNĂ CUM DORESC ÎN MOMENTUL ÎN CARE AU NEVOIE SA FACĂ UN TRANSFER, SA ACHITE O FACTURA…. etc., etc., etcc.
    Ei bine, nu se poate!!! Totul se complica exagerat de mult și clientul e supus la „N” validări de parca prin aceasta aplicație s-ar trimite rachete intergalactice sau s-ar activa butonul nuclear!!!
    OK!!! AM ÎNȚELES!!!! TREBUIE SA EXISTE O PROTECȚIE A DATELOR BANCARE!!! DAR, CU O LIMITA TOTUȘI!!!
    Și ar mai fi ceva de zis : dacă aplicația nu este stabila și exista probleme ale soft-ului de ce a fost pusa la dispoziția clienților cărora li s-a cerut sa închidă aplicația veche MY BRD care funcționa și sa instaleze noua aplicație YOU BRD?

    Reply
  4. Andronic Daniea

    Încerc de doua zile sa activez YOU BRD!!! Am parcurs de nenumărate ori toți pașii indicați în aplicație, inclusiv fotografie carte de identitate și selfie!!! Tot de nenumărate ori am fost felicitata pentru parcurgerea cu succes a etapei de identificare. Apoi a trebuit sa ma reîntorc în YOU pentru o ultima etapa de completare date personale : CNP – ul era generat automat ca urmare a fotografierii cărții de identitate și se mai cerea nr. de telefon. După însă urmează o buclă fără de sfârșit în care YOU BRD nu mai răspunde.
    Nu mi se pare normal ca banca, prin specialiștii ei în informatica, sa nu mențină funcțională aceasta aplicație 24 de ore din 24, și sa ceara clienților sa se prezinte la agenția bancara. Dacă totul trebuie sa rezolvam la ghișeul băncii, ca pe vremuri, atunci ce rost mai are digitalizarea? Se mai întâmplă să mai primim răspunsul : e o problema cu soft-ul!!! Ok!!! Am înțeles!!! Se mai întâmplă!!! Dar rezolvați-o, ca de aceea exista specialiști în IT, iar de mâine toți clienții BRD sa aibă aplicația YOU BRD funcțională pe telefoane.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare, conform reclamatiilor mai multor cititori, astfel ca solutia de rezolvare a problemei este sa mergeti intr-o unitate BRD.

      Va rog sa reveniti la mine, daca nu reusiti sa instalati aplicatia YOU BRD.

      Reply
      1. Roxana

        Domnule drag, aplicatia nu mai functioneaza nici cu ajutorul angajatilor de la banca. Mi s-a spus ca nu au ce sa faca si nu ma pot ajuta.

        Reply
          1. Roxana

            Am fost la banca sa reinstalez aplicatia pe telefon, am urmat toti pasii pe care mi i-a spus angajata sa-i parcurg, dar aplicatia tot nu se deschide. Dupa ce imi introduc parola formata din cele 6 cifre, se inchide. Angajata mi-a spus ca ea nu are cum sa ma ajute.

            Reply
            1. Lenuta

              Ufff…aceiași problema mi sa spus și mie la banca .nici eu nu mai pot deschide aplicația you BRD de aproape 3 luni am fost și la banca și nici un rezultat sau un răspuns de ce nu mai merge aplicația

              Reply
              1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

                Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

                Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

                Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

                Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

                „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

                În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

                1. apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);

                2. Apeși (tap) pe iconita Info (App info);

                3. Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);

                4. Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

                Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

                În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

                Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

                Reply
                1. CORNELIU

                  Nu puteți schimba această aplicație penibilă, YOU BRD sau… și ,,specialiștii” voștri în IT sunt angajați pe pile ??!

                  Reply
      2. CORNELIU

        De ce nu înlocuiți aplicația YouBRD cu o aplicație funcțională ??!
        Clienții plătesc ,în continuare, pentru ,,accesul” la o aplicație nefuncțională ??! De ce ??!
        Să vă fie rușine !!!

        Reply
      3. V

        Pai daca kktul ala de you brd are „probleme de functionare”, de ce mama dracului nu reactivati dracului vechea platforma, mybrd, care functiona fara probleme????? Cine mama dracului (dintre clienti) v-a cerut vreodata sa bagati kktul de you brd??? Vantul de cretinism bate puternic peste planeta asta de ceva vreme, si se pare ca „bosii” de la brd au stat in curent!!

        Reply
  5. elena serban

    Idioata voastra aplicatie youbre de o luna se blcheaza mereu si nu o pot accesa….ati inlocuir mybred pe care o puteam accesa si pe pc cu o porcarie care nu merge…..trebuia implementata cind mergea bine.cea mai proasta banca.

    Reply
    1. Mogos Diana

      Buna ziu de ce nu mergi aplicația yubrd de o lună nu mai merge eu amavuto activata da si am permis de ședere si o mers da acum nu mai merg am fost la bancă arate ori si nu ma pote ajuta

      Reply
      1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

        Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

        Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

        Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

        Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

        „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

        În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

        apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
        Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
        Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
        Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
        Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

        În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

        Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

        Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema cu functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

      Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

      Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

      Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

      „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

      – apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);

      – Apeși (tap) pe iconita Info (App info);

      – Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);

      – Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
      Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

      Reply
      1. Ancuta Marius

        Tot încerc sa activez you brd si iese din aplicație cand trebuie sa fac poza la cartea de identitate. Ce pot sa fac ?

        Reply
    2. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

      Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

      Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

      Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

      „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

      – apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);

      – Apeși (tap) pe iconita Info (App info);

      Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);

      – Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

      Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

      În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

      Reply
  6. Straiferd Emilian

    Bună ziua,
    Am schimbat telefonul și am mers la brd sa îmi activez noul telefon am primit contul acces de la banca după care am primit un sms cu un cod am pus o parola dar când vrea sa ma loghez aplicația se închide. Am fost pus sa fac aceasta operațiune ele multiple ori după ce am dezinstalat și instalația din nou și nici un rezultat banca sau e ca este de la telefon .Nu știu ce să-mi fac m-am saturat de drumuri la banca .Îmi puteți spune ce pot face.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Este putin probabil ca problema activarii YOU BRD sa fie din cauza telefonului.
      De aceea, sfatul meu este sa sunati la call center-ul BRD, la telefon 021 302 6161, pentru a solicita activarea aplicatiei You BRD.
      Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu YOU BRD.

      Reply
    2. luk

      asa mergea și la mine, dar sa rezolvat prin ștergerea datelor you brd din tel. urmând calea:
      setări tel.
      aplicatii
      you brd
      stocare ștergeți date și memoria cache
      urmați din nou pași de activare you brd…

      Reply
  7. Dana Balan

    In RO se traieste in epoca de piatra sau tinutul banilor sub saltea. Tara noastra are f buni IT isti si hacker si BRD nu poate rez o problema atat de simpla. Este o mizerie de banca. Daca ai cont in euro nu poti transfer bani la alta banca in euro, trebuie sa ii transferi la un cont in lei, dupa care din nou in contul in euro pe care il doresti. Deci se ia fee de doua ori si se pierde la schimb. Cum e posibil asa ceva? Vom cauta alta banca, cu siguranta. Am trait in America, in Europa de west, dar asa ceva nu am intalnit. Dezamagire totala. :(((

    Reply
  8. simona u.

    aceasta aplicatie nu merge de 24 de ore, nu pot face transfer intre conturi, e o mare bataie de joc; intr.o saptamina am reclamat deja de 3 ori, cel mai probabil o sa schimb banca

    Reply
  9. Mirela

    Am fost la banca, am primit contul de client, l.am introdus inclusiv parola și ….atât. aplicația se blocheaza, scrie „You BRD s-a oprit” și am obtiunile sa trimit feedback, sa închid sau să aștept. Deci nici cei din sucursala nu au putut să mă ajute, au făcut o sesizare și o să mă contacteze când o să primească răspuns.

    Reply
  10. Calauz Raluca

    Bună ziua!
    E a doua săptămâna consecutiv în care aplicația Youbrd se blochează. În fiecare luna ma prezint la o agenție brd pentru activare, deși dețin un telefon performant.
    Chiar nu puteți rezolva aceasta problema?
    Se întâmplă să am facturi restante din cauza acestei aplicații prost concepute. Cine îmi plătește penalitățile?
    Pt mine singura soluție este sa renunț la serviciile BRD.
    Multumesc

    Reply
  11. Octavia Lungu

    BRD vrea sa ne tina in fata băncii pentru activarea unui „produs” exista in magazin play.De ce nu îl dezactivați, sa nu mai putem face download? Doar pentru că mi-am schimbat telefonul BRD mă pedepsește sa stau să aștept o oră cel puțin având în vedere că ați redus enorm personalul, pentru că totul se face online….Îmi pare RAU CA sunt clientul acestei bănci de atâta timp, șică banca mă trateaza fara respect.Cat timp poate dura sa „îmbunătățiți” ceea ce deja funcționa?????

    Reply
  12. Andrei

    Se poate activa aplicatia youBRD telefonic, fara o vizita la sucursala BRD? De asemenea, cat va mai dura pana cand vom putea activa aplicatia pe baza CNP si a numarului de telefon? Va multumesc!

    Reply
      1. Alina Perju

        În cazul asta cred ca mai bine renunț la aplicație. Eu nu am bani de telefon de top și îmi face probleme ce necesita des resetare de fiecare data nu mai merge aplicatia eu nu am nici timp de drum la banca și nici nu mai am curajul sa merg imi e rușine de fetele alea. Plus ca atunci cand se fac viramentele you brd se „încarcă” nu mi da detalii. Aștept 3 zile. Pt ce sa mai dau 4 lei și ceva pe luna pt nimic?

        Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia YOU BRD se poate descarca si functioneaza in orice tara, insa in prezent aplicatia se poate activa doar intr-o agentie BRD.

      „YOU BRD merge de oriunde, dar momentan instalarea aplicatiei trebuie autorizata intr-o agentie BRD”, precizeaza BRD.

      Puteti sa trimiteti un email la BRD, la adresa mybrdcontact@brd.ro, sa explicati situatia si sa lasati datele de contact pentru a fi sunat de reprezentantii bancii, in vederea solutionarii problemei, a precizat banca.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia YOU BRD.

      Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia YOU BRD nu o puteti deschide pentru ca trebuie reactivata, daca ati schimbat telefonul, iar in prezent activarea aplicatiei se poate face doar in unitatile BRD, nu se poate prin telefon sau online.

      „Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

      Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:

      „Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.

      Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia You BRD.
      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti reactivarea aplicatiei YOU BRD.

      Cu stima,

      Vasile Pop-Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  13. Horea Lapusan

    Ma numesc Horea Lapusan si numi da voie sa-mi activez You BRD am fost si la banca mia dat codul de client si numi da voie sa-mi actualizez dupa ce am introdus numaru de client

    Reply
      1. Gabriel Dumitrache

        Incerc să transfer niște bani fiului meu și nu merge aplicația ….ups a apărut o eroare , incercati mai târziu ! Când mai târziu ???? Că mă chinui de 3 ore luava-r dracu , așteaptă ăla banii ?

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × 1 =