Buna ziua. De ce nu pot deschide alicatia George imi arata cod eroare300. 9.ZVBO9mNK
Pentru actualizare de date am fost la banca de curând.
Va rog sa ma ajutati cumva. Mulțumesc
Raspuns
Stimata doamna,
Stimata doamna, pentru rezolvarea problemei, trebuie sa reinstalati aplicatiile George si eToken, care au fost recent actualizate.
Iata raspunsul BCR:
„Suntem permanent în proces de dezvoltare a functionalităților în George, iar acest lucru presupune și actualizarea periodică a versiunilor aplicațiilor eToken și George. Prin actualizarea aplicațiilor, se aduc atât îmbunătățiri ale acestora, cât și ale gradului de securitate.
Ca soluție punctuală pentru cazul de față, recomandăm reinstalarea aplicației George și reluarea conectării. În cazul în care întâmpinați probleme în continuare, vă rugăm să solicitați suport prin apel la Contact Center BCR: *2227 sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate, număr cu tarif normal). „
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia George.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună dimineața! De ieri, 03.12.2023, de la prânz, nu mai pot accesa aplicația? Cum ma puteți ajuta?
Aplicatia George BCR functioneaza in prezent. Dumneavoastra ce eroare primiti cand vreti sa accesati aplicatia?
Am un telefon oppo reno 10 si dupa ultimul update nu mai ma pot loga in aplicatie imi apare pagina de home pentru o milisecunda si apoi spune Sesiune expirata . Pe telefonul sotiei care este mai vechi un huawei mate 20 lite functioneaza fara probleme . Exista posibilitatea de a face trecerea la update-ul dinaintea acestui update? Sau care poate fi rezolvarea ?
Am uitat sa specific ca in aceasta situatie sunt foarte multi utilizatori care au comentat pe aplicatia din magazin ply
Pentru solutionarea problemei cu functionarea aplicatiei George pe telefonul Oppo trebuie sa sunati la BCR.
Buna ziua ,am un cont in euro si vreau o aplicatie ca sa vad cati euro mai sunt , cum fac si care este aplicatia ? Mentionez ca nu am token si nici cont in leí
Daca aveti contul la BCR, trebuie sa va activati aplicatia George.
Nu pot sa întru în cont George
Stimata doamna,
Nu va puteti accesa contul BCR prin aplicatia George deoarece aceasta are probleme de functionare, dupa cum a anuntat banca:
„George functioneaza cu intermitente”.
Actualizare:
BCR a anuntat, in jurul orei 17, ca aplicatia este din nou functionala:
„George este 100% functional din nou. Multumim pentru rabdare”, a postat BCR, pe Facebook.
Va rog sa reveniti la mine daca mai intampinati probleme cu aplicatia George BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Dutusimona030@gmail.com