Ieri mi au fost transferați bani de la hora credit la ora 22 către contul meu Raiffeisen.
când îmi întra banii pe card?
Raspuns
Stimata doamna,
Banii de la Hora Credit va pot intra pe card intr-un termen de 15 minute, maxim o zi (24 de ore), conform informatiilor publicate pe site-ul Horacredit.ro:
„Transferul se poate realiza în 15 minute de la aprobarea cererii de împrumut, dar nu mai târziu de 24 ore lucrătoare.”
Daca nu v-au intrat banii la termen, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Hora Credit, prin email la adresa info@horacredit.ro sau la numerele de telefon +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18.
Cum faceti o reclamatie la Hora Credit
Iata cum trebuie sa faceti reclamatia, conform informatiilor publicate pe site-ul Hora Credit:
SCOPUL
Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la împrumutați, persoane care beneficiază de produse oferite de Hora Credit IFN S.A. sau potențiali împrumutați.
MODALITĂȚILE DE ADRESARE A RECLAMAȚIEI
Reclamațiile pot fi înaintate de către împrumutat în oricare din următoarele modalități:
- Prin poștă sau curier la sediul Hora Credit IFN S.A., Splaiul Unirii, nr. 16, Clădirea Muntenia, Etaj 2, Sectorul 4, Bucureşti
- Pe adresele de email ale Hora Credit IFN S.A. (info@horacredit.ro) care pot fi indetificate accesând linkul horacredit.ro/contacts;
- Telefonic la numerele de telefon afișate pe site +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18
Reclamațiile trebuie să conțină datele de identificare ale împrumutatului (nume, prenume, codul numeric personal, număr de telefon, adresa de corespondență și/sau adresa de e-mail), obiectul reclamației (detalii cu privire la activitatea sau produsul reclamat) și/sau orice alte documente sau informații relevante.
Termenul de soluționare a reclamației, respectiv de transmitere a răspunsului cu privire la aspectele reclamate este de maxim 30 de zile de la primirea reclamației de către Hora Credit IFN S.A.
Răspunsul la reclamația împrumutatului se va transmite în mod verbal, în scris, pe e-mail, curier, în funcție de solicitarea împrumutatului dar și de modalitatea de transmitere a reclamației.
LITIGII
Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, împrumutatul poate solicita procedura de mediere sau se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
De asemenea, clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Hora Credit.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899