Cum fac o reclamatie la Credius IFN?

credius reclamatie

Vreau sa fac o reclamatie la Credius IFN, cum trebuie sa o fac si unde trebuie sa o trimit? In cat timp trebuie sa primesc raspuns si ce fac daca nu se rezolva problema?


Raspuns

Credius IFN nu are, pe site-ul propriu, Credius.ro, o pagina dedicata procedurilor de administrare a reclamatiilor, insa conform legii trebuie sa primiti un raspuns intr-un termen de 30 de zile.

Reclamatia catre Credius trebuie sa o faceti prin email, la adresa salut@credius.ro, prin telefon 0319005 sau pe site-ul credius.ro, prin completarea formularului de la acest link: https://www.credius.ro/contact.

Va rog sa reveniti la mine daca nu primiti raspuns la reclamatia catre Credius sau daca raspunsul la reclamatie nu va satisface, caz in care trebuie sa apelati la autoritatea de solutionare amiabila a litigiilor, CSALB (Centrul de Solutionare Amiabila a Litigiilor in domeniul bancar) sau la autoritatea de protectie a consumatorilor (CSALB).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 1 = 8