Buna dimineața , am și eu o problema și vreau sa o rezolv , mi s a cerut sa actualizez aplicația și am șters o după care am instalat o înapoi , dar după asta știind ca mi am mai introdus datele și mergea acum când completez “cnp-ul” si numarul de telefon imi apare” ups , a intervenit o eroare “ și sa încerc mai târziu , și am nevoie de aplicație , știți dacă are aplicația ceva probleme și urmează sa se remedieze ? Mulțumesc !
Raspuns
Stimate domn,
Aplicatia YOU BRD se poate activa, in prezent, doar in unitatile BRD, nu se poate prin telefon sau online.
„Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.
Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:
„Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.
Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti activarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Ideea este ca eu sunt plecat in strainatate si nu pot fi prezent la o unitate brd din romania si am mare nevoie de aplicatie.
In acest caz, trebuie sa sunati la BRD si sa cereti reactivarea aplicatiei prin telefon si online.