Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac?

problema smart mobile raiffeisen

Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!


Raspuns

Stimate domn,

„Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Cum justifica banca aceasta actualizare?

„Tinem pasul cu evolutia tehnologiilor, iar pentru a-ti oferi cea mai buna experienta in aplicatii, urmarim permanent actualizarea acestora.

Sistemul de operare al dispozitivelor si sprijinul asigurat de companiile care dezvolta aceste tehnologii sunt componente importante de care tinem cont in dezvoltare, alaturi de feedback-ul utilizatorilor desigur.”

Ceea ce inseamna ca daca aveti telefon Samsung sau alt tip, cu versiunea de Android sub 6, sau iPhone cu sistemul de operare mai mic de iOS 13, nu veti mai putea folosi aplicatia Smart Mobile sau aplicatia Smart Token.

Singura solutie, in acest caz, este sa utilizati aplicatiile de mobile banking ale altor banci, care functioneaza cu versiuni mai vechi ale sistemelor de operare Android si iOS.

De exemplu, pe telefoanele cu Android, aplicatiile Neo BT a Bancii Transilvania, George BCR, functioneaza pe Android versiunea minim 6, YOU BRD si CEC Mobile Banking necesita Android minim 5, Home Bank ING are nevoie de Android minim 8, iar Garanti BBVA functioneaza cu Android minim 4.1.

Pe telefoanele iPhone, Neo BT de la Banca Transilvania are nevoie de minim iOS 9.3, George BCR are nevoie de versiunea minima iOS 14, YOU BRD functioneaza cu versiunea minim iOS 12, iOS, aplicatia CEC Bank functioneaza cu versinea minima iOS 10.3, Home Bank a ING are nevoie de minim iOS 13.

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru utilizarea aplicatiilor bancare.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac?

  1. Pingback: Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac? | Vasile Pop-Coman

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


1 + = 9