Aplicatia BT24 are alta interfata si nu pot face plati. Ce trebuie sa fac?

BT24 web versiune noua

Au schimbat interfața la bt24, nu mai pot face plati, explicați mai detaliat.


Raspuns

Stimata doamna,

Noua interfata a aplicatiei BT24 ar putea fi responsabila pentru problema intamplinata in utilizarea ei, dupa cum a anuntat Banca Transilvania:

„Upgrade-ul de design al platformei web BT24 poate cauza unele dificultăți de afișare pentru o parte din utilizatori – recomandăm ștergerea memoriei cache, istoric & cookies, înainte de logare.

Asadar, trebuie sa mergeti la setarile browserului de internet (Chrome), la securitate, si acolo stergeti memoria cash, istoric @ cookies.

Pe de alta parte, aplicatia mobila BT24 va avea o noua versiune, din 16 martie, pe care trebuie sa o actualizati. (vezi aici detalii).

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BT24.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

3 raspunsuri la “Aplicatia BT24 are alta interfata si nu pot face plati. Ce trebuie sa fac?

  1. Kati Carol

    Bună ziua.
    Sper că dumneavoastră vă place noua interfață astfel încât să merite să o țineți, pentru că mie personal mi se pare oribilă. Vechea interfață era mult, mult, mult mai în regulă. N-am înțeles niciodată de ce, dacă un lucru e Ok, tre buie schimbat.
    Sincer, mă gândesc tot mai serios să-mi mut salariul la o altă bancă care are o interfață mult mai ușor de folosit, chiar și de pe telefonul mobil. Și vă rog să nu-mi spuneți că aveți și aplicația BT Pay pentru asta că nu-s interesat.
    Vă doresc o zi frumoasă în continuare și mult ”succes” cu noua interfață.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − = 2