Au schimbat interfața la bt24, nu mai pot face plati, explicați mai detaliat.
Raspuns
Stimata doamna,
Noua interfata a aplicatiei BT24 ar putea fi responsabila pentru problema intamplinata in utilizarea ei, dupa cum a anuntat Banca Transilvania:
„Upgrade-ul de design al platformei web BT24 poate cauza unele dificultăți de afișare pentru o parte din utilizatori – recomandăm ștergerea memoriei cache, istoric & cookies, înainte de logare.„
Asadar, trebuie sa mergeti la setarile browserului de internet (Chrome), la securitate, si acolo stergeti memoria cash, istoric @ cookies.
Pe de alta parte, aplicatia mobila BT24 va avea o noua versiune, din 16 martie, pe care trebuie sa o actualizati. (vezi aici detalii).
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BT24.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua.
Sper că dumneavoastră vă place noua interfață astfel încât să merite să o țineți, pentru că mie personal mi se pare oribilă. Vechea interfață era mult, mult, mult mai în regulă. N-am înțeles niciodată de ce, dacă un lucru e Ok, tre buie schimbat.
Sincer, mă gândesc tot mai serios să-mi mut salariul la o altă bancă care are o interfață mult mai ușor de folosit, chiar și de pe telefonul mobil. Și vă rog să nu-mi spuneți că aveți și aplicația BT Pay pentru asta că nu-s interesat.
Vă doresc o zi frumoasă în continuare și mult ”succes” cu noua interfață.
De ce apare plata eșuata?
Pot fi mai multe cauze, precum nefunctionarea aplicatiei sau fonduri insuficiente in cont.
Luati legatura cu banca, pentru a afla cauza problemei, iar daca nu reusiti, reveniti la mine.