Buna ziua, am descarcat aplicatia pe telefon, cum pot semna contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD? nu primesc codul de activare si parola unica prin SmS.
Raspuns
Stimate domn,
Pentru a putea folosi aplicatia de mobile banking myBRD mobile trebuie mai intai sa luati legatura cu banca in vederea semnarii contractului si primirii unui cod de activare, iar ulterior va puteti activa aplicatia.
Iata pasii pentru activarea aplicatiei myBRD:
Pas 1: Receptionarea elementelor de securitate din partea bancii:
– Parola unica transmisa prin SMS pe numarul de telefon indicat de tine ca numar principal. Parola are o valabilitate limitata
– Codul de activare furnizat de catre Banca in timpul procesului de aderare la serviciu. Codul are o valabilitate limitata
Pas 2: Descarcarea gratuita a aplicatiei specifice telefonului sau tabletei pe care o utilizezi.
In functie de sistemul de operare utilizat de telefonul tau, aplicatia se descarca din: – Google Play Store pentru sistemul de operare Android – AppStore pentru sistemul de operare iOS – Windows Phone Store pentru sistemul de operare Windows Phone
Pas 3: Lansarea aplicatiei
Pas 4: Selectarea optiunii “Activare MyBRD Mobile”
Pas 5: Introducerea elementelor de securitate ‐> Codul de activare si Parola unica primita prin SMS
Atentie! Codurile de securitate devin invalide daca sunt introduse gresit de 5 ori. In acest caz este necesar sa contactezi Banca pentru atribuirea unor noi elemente de securitate.
Pas 6: Alegerea unui cod PIN si confirmarea acestuia.
Codul PIN va fi utilizat pentru accesul in aplicatie dar si pentru semnarea (autorizarea) tranzactiilor. Codul trebuie sa aiba 6 caractere numerice. (ex. 123456)
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va activati serviciul de mobile banking a BRD (myBRD mobile).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899