Vodafone mi-a facut abonament fara acordul meu de portare a numarului de telefon! Unde pot sa-i reclam?

portare vodafone reclamatie

„Buna seara. In urma refuzuli meu de a face abonament si a-mi porta numarul la cei de la Vodafone, acestia au convenit contrar si mi-au facut abonament fara a trimite prin curier contractul pentru al semna, fara a trimite telefonul care facea parte din abonament si fara a trimite cartela pentru portare. In momentul de fata mi-au blocat numarul de telefon de trei zile, pentru a face portarea. Dupa numeroase sesizari si convorbiri telefonice cu ei si promisiunea ca vor anula totul, tot nu s-a rezolvat nimic. In acest moment eu nu pot beneficia de telefonul meu. Tot ce au facut a fost in mod abuziv, fara acordul meu. Practic m-au furat. Doresc sa merg m-ai departe pe cale legala si sa-mi plateasca daunele pe care le suport de trei zile fara telefon. Doresc sa ma indruma-ti catre organele competente. Va multumesc.”


Raspuns

Stimata doamna,

Intr-adevar, Vodafone a comis un abuz daca v-a facut abonamentul, fara acordul dumneavoastra privind portarea numarului de telefon.

Mai mult, nici nu v-a trimis contractul pentru a fi semnat si nici telefonul mobil, ceea ce reprezinta un comportament incorect si neprofesionist din partea firmei engleze.

Vodafone nu a anulat contractul, desi ar fi trebuit sa faca acest lucru, la solicitarea dumneavoastra si asa cum a promis.

In aceste conditii, va trebui sa faceti o reclamatie la Vodafone, iar daca raspunsul nu e convenabil pentru dumneavoastra, sfatul meu este sa reclamati Vodafone si la Protectia Consumatorului (ANPC), pe site-ul ANPC.ro.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 3 =