„Bună ziua. Am trimis banii in contul băiatului din UK Wales in România Rădăuți. Banca mea este HSBS . Au trecut 9 zile
lucrătoare și nu au intrat banii. Banca din România este Raiffeisen. Mulțumesc frumos.”
Raspuns
Stimata doamna,
Banii trimiti din contul bancii engleze HSBC in contul Raiffeisen din Romania ar trebui sa ajunga in maxim 3 zile lucratoare, conform informatiilor publicate de banca Raiffeisen privind orele limita ale operatiunilor de plati si incasari (vezi foto).
Astfel, platile si incasarile de tip european (DSP-Directiva Serviciilor de Plati) , conform normelor SEPA se proceseaza in maxim doua zile lucratoare (ziua in care se face plata – D plus maxim inca o zi).
Platile si incasarile non-DSP dureaza cu o zi mai mult, respectiv maxim 3 zile.
Daca banii trimisi de dumneavoastra nu au ajuns nici dupa 9 zile, este posibil sa fie o problema cu transferul de la HSBC.
De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu banca din UK, HSBC, pentru a va asigura ca plata catre contul Raiffeisen a fost facuta fara probleme, iar ulterior sa contactati si Raiffeisen, pentru a verifica daca au ajuns banii.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu transferul de bani de la HSBC la Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Aceeași problema o am și eu, transfer din HSBC Jersey UK, în RZBR, sunt 11 zile și banii nu au intrat. Se prefigurează un tipar?! Menționez ca am pus la dispoziția RZBR dovada transferului pentru verificare swift, la HSBC s-a făcut verificare, banii au plecat din contul titularului, toate ok, dar în RZBR nu au ajuns. Ce-i de făcut?
Trebuie sa faceti o reclamatie la Raiffeisen privind situatia transferului de la banca engleza HSBC.
Va rog sa reveniti aici cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.
Aceeași problema o am și eu s a trimis salariul meu din HSBC Jersey UK în România în contul de lire și nici după o săptămână nu am primit banii am trimis mail acum 2 zile la Raiffeisen și nimic cei din centrala zic ca nu îți pot da nici o informație.
E ridicol.
Trebuie sa verificati la HSBC daca nu a fost vreo problema cu transferul.
Aceasta problema o am și eu…numai ca difera banca de unde sunt trimiși.Bani au fost trimiși dintr-un cont Nikel deschis în Franța…au fost trimiși de 5 zile dar în contul meu de la raiffeisen nu au ajuns din contul de Nikel bani au fost retrasi…ce este de făcut?multumesc!
Trebuie sa verificati la Nickel daca a fost o problema cu plata.