„Buna. Am incercat sa contactez Cetelem prin telefon am scris email la relati.clienti si marketing@cetelem.ro. Nu am primit nici un raspuns. Cum as putea inchide contul de credit la Cetelem? Multumesc”
Raspuns
Stimata doamna,
Daca Cetelem nu v-a raspuns nici la telefon, nici la e-mail, la cererea de inchidere a contului de credit, va trebui sa trimiteti o reclamatie, in vederea solutionarii problemei.
Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro.
In reclamatie trebuie sa va plangeti ca nu ati primit raspuns la solicitarea de inchidere a contului de credit.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit de la Cetelem sau daca nu primiti raspuns nici la reclamatie, caz in care va trebui sa apelam la o procedura de solutionare amiabila a litigiului sau la ajutorul autoritatilor pentru protectia consumatorului.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899