„Buna ziua! Nu-mi pot acctualiza datele. Dupa ce fac poza imi da eroarea” A aparut o eroare la prelucrarea imaginii ….” Am incercat si cu poza la rezolutie mai mica ,telefoane Pixel 5 si Iphone13”
Raspuns
Stimate domn,
Am transmis reclamatia dumneavoastra la BCR, care mi-a dat urmatorul raspuns:
„Procesul de onboarding, cu scanarea documentelor, a avut parte, in ultimele ore, de o serie de actualizari, fara intreruperea functionarii.
Din acest motiv, pot exista cazuri in care OCR-izarea documentelor (preluarea datelor, prin intermediul camerei telefonului mobil) sa nu fi functionat asa cum trebuie. Recomandam reluarea procesului in orice moment.”
BCR
Asadar, sfatul meu este sa incercati din nou sa va actualizati datele personale cu aplicatia George BCR, iar daca nu reusiti nici de data aceasta, reveniti va rog la mine.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro