„Mi s-a blocat contul card George și îmi cere să reactivez eToken. nu ma descurc.”
Raspuns
Stimata doamna,
Daca vi s-a blocat contul George si aplicatia etoken, trebubuie sa o reactivati.
Nu mai este nevoie sa asteptati la telefon pentru reactivarea aplicatiei eToken, aceasta se poate reactiva chiar din aplicatie, ne-au transmis reprezentantii BCR.
Iata explicatiile BCR:
De curand, BCR a imbunatatit fluxul de reactivare a aplicatiei eToken, astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai placuta.
In majoritatea cazurilor, puteti reactiva personal aplicatia eToken fara prezenta intr-o unitate BCR sau apelarea Contact Center, cu mentiunea ca BCR nu a solicitat vreodata transmiterea CNP-ului.
Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti aplicatia eToken, accesati “Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.
Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care il primiti automat pe numarul de telefon.
BCR
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
va rog sa-mi reactiati tokenu,
Puteti sa va reactivati tokenul BCR din aplicatia eTokenk, astfel, conform BCR: „deschideti aplicatia eToken, accesati “Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.
Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care il primiti automat pe numarul de telefon.”
Daca nu reusiti din aplicatie, sunati la BCR, la *2227 sau la +4021.407.42.00, daca sunteti in strainatate.
Reveniti va rog la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu BCR.