Astazi, 06.07.2022, in jurul ore 17, am incercat sa fac anumite tranzactii care necesita aprobarea din aplicatia de pe telefon.
In timpul tranzactiei am primit o notificare din partea aplicatiei de forma ” tokenul dvs a expirat” sau ceva asemanator.
Am incercat sa reactivez aplicatia singur, urmand toti pasii de pe site-ul celor de la BRD.
Dupa toate acele etape mi se specifica sa revin in aplicatie pentru a introduce un nr de telefon si tocmai dupa ce introduc nr de telefon mi se inchide aplicatia fara nici o eroare.
Ar exista o alta solutia fara sa ma deplasez la o unitate BRD? La ora asta sunt convins ca nu mai gasesc pe nimeni acoloAstept un raspuns cat mai rapid din partea dvs.
Raspuns
Stimate domn,
Va apare mesajul „tokenul a expirat” pentru ca nu ati utilizat aplicatia in ultimele 90 de zile, astfel ca trebuie reactivata, intr-o unitate BRD.
Iata precizarile BRD:
„Token-ul este setat ca, daca aplicatia nu a fost utilizata 90 zile, sa solicite utilizatorului sa treaca din nou prin procesul de inregistrare, din motive de siguranta. La unii utilizatori a aparut un bug (care a fost corectat intre timp), iar aplicatia a afisat mesajul si a solicitat reinregistrarea.
In cazul acesta, pentru a reinstala YOU, utilizatorul trebuie sa viziteze o unitate BRD. „
BRD
Asadar, trebuie sa ajungeti intr-o agentie BRD pentru a reinstala aplicatia YOU.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
De fapt o utilizez zilnic, nu prea are sens.În fine, mulțumesc pentru răspuns.
Daca o utilizati zilnic, atunci s-ar putea sa fie o problema cu aplicatia.
Reveniti va rog la mine sa-mi spuneti care a fost problema, dupa ce mergeti intr-o sucursala BRD.