Buna ziua
Cu ocazia preluari UPS de Vodafone sa schimbat si contul de client de la 7 cifre la 9 cifre. Plata fac. pentru upc o faceam prin mybrd, acum nu o pot face pentru ca my brd nu ma lasa sa schimb codul de client pe laptop, pe telefon pot dar nu toti avem vederea si degete de chirurg. Cum pot face sa fac platile iar de pe laptop fara sa scimb aplicatia pe youbrd cum mi sa sugerat de brd?
O zi frumoasa
Raspuns
Stimate domn,
In cazul dumneavoastra, pentru a va putea plati factura Vodafone de pe telefon, sfatul meu este sa va instalati noua aplicatie a BRD, YOU, asa cum v-a sugerat si banca.
Oricum va trebui sa va instalati YOU, pentru ca vechea aplicatie myBRD nu va mai putea fi utilizata, in viitor.
Va rog sa reveniti la mine daca intampinati probleme cu activarea aplicatiei YOU BRD si cu plata facturii Vodafone.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Eu am aplicația MyBRD pt ca you BRD nu a funcționat pe telefonul meu. Am făcut o plata la Vodafone de pe aplicație dar nu sunt sigura dacă cei de la Vodafone au primit-o. Banii au fost luați dar unde s-au dus e întrebarea ?
Ar fi trebuit sa primiti o confirmare a platii de la Vodafone. Nu ati primit-o?