Nu pot sa-mi accesez aplicatia BT Pay, sunt in Germania. Ce pot sa fac?

bt pay aplicatie

Am actualizat toate datele personale la BT . Momentan sunt in GERMANIA și am nevoie de bt pay , pentru a-mi plătii facturile .
Vă rog din suflet să mă ajutați să pot folosi aplicația.
Vă mulțumesc anticipat.


Raspuns

Stimate domn,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, actualizarea datelor personale, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.

De exemplu, aplicatia BT Pay a fost actualizata cel mai recent in 11 februarie 2022, actuala versiune avand numarul 1.18.1 (cfb0d3402).

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu BT Pay.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 3 = 11