Am reinstalat aplicatia YOU BRD si nu se mai deschide. Ce trebuie sa fac?

you brd nu merge

A trebuit reinstalat You Brd app iar acum, dupa ce introduc pin-ul aplicatia nu se dechide. Se intoarce la pagina principala de login.
Ma puteti ajuta, va rog?


Raspuns

Stimate domn,

Daca ati reinstalat aplicatia YOU BRD, pe un alt telefon, datele de accesare a acesteia (PIN) nu mai sunt valabile si nu mai puteti intra in aplicatie.

Solutia pentru rezolvarea problemei este sa mergeti intr-o agentie BRD, pentru reactivarea aplicatiei YOU.

Iata informatiile publicate de BRD privind instalarea si activarea aplicatiei YOU:

„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci. 

Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD. 

BRD

Asadar, trebuie sa mergeti intr-o unitate BRD, pentru a va reinstala aplicatia YOU.

Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu utilizarea aplicatiei YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

8 raspunsuri la “Am reinstalat aplicatia YOU BRD si nu se mai deschide. Ce trebuie sa fac?

  1. Roxana

    Nu, am fost la banca si mi s-a spus ca nu trebuia sa dezinstalez aplicatia pt ca nu o sa-mi mai functioneze niciodata de pe acest device (telefon). Am reinstalat-o urmand pasii indicati de catre angajata de la banca si intr-adevar, You BRD nu mai functioneaza de pe telefonul meu. Nu stiu cu cine trebuie sa mai iau legatura.

    Reply
        1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

          Problema nu ar trebui sa fie de la telefon, pentru ca Samsung Galaxy A51 are sistemul de operare Android 12, cu mult peste versiunea minima acceptata de aplicatia YOU BRD, Android 5.1 Lollipop.

          Cel mai probabil, problema este de la aplicatia YOU BRD, motiv pentru care va sfatuiesc sa faceti o reclamatie la BRD.

          Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

          Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

          Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

          Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

          Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

          „Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

          În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

          apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
          Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
          Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
          Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
          Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

          În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

          Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.

          Reply
          1. Roxana

            Voi face o reclamatie. Am urmat si pasii pana la Clear data si dupa ce am terminat, am ajuns din nou in punctul in care ma pune sa instalez aplicatia. Deci o iau de la inceput.

            Reply
              1. Roxana

                Buna dimineata! Am sunat la numarul indicat de dvs si o angajata m-a ajutat sa-mi instalez de doua ori aplicatia care intr-un final merge. Va multumesc!

                Reply
  2. ber

    Buna ziua, Multumesc mult pentru raspuns. Dupa reinstalare am luat legatura telefonic cu un reprezentant BRD si activarea aplicatiei a functionat cu succes. Am un pin valid pe care il pot introduce. Doar ca, dupa introducere pin-ului, aplicatia nu afiseaza conturile personale ci se intoarce la pagina principala, cea de login. Reprezentantul BRD cu care am vorbit la telefon pentru activarea aplicatiei nu a stiut sa ma ajute cu aceasta problema. Acesta este motivul pentru care am cerut ajutor in alta parte. Multumesc inca o data. Cu respect

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 3