Cum instalez aplicatia YOU BRD, daca mi-am schimbat numarul de telefon? (actualizat)

Bună dimineața. Am și eu o problemă cu un card de elev BRD. As dori să activez aplicația pe alt număr și nu pot, am actualizat datele cu câteva zile în urmă și nimic. Vechiul număr era pe abonament și l am întrerupt chiar în luna când am făcut cardul, de atunci nu am mai avut aplicația.


Raspuns

Stimata doamna,

Daca v-ati schimbat numarul de telefon sau telefonul, va trebui sa mergeti intr-o unitate BRD pentru reactivarea aplicatiei YOU, conform informatiilor publicate de banca:

Cum îmi instalez YOU?

Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci. Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD. 

BRD

Mi-am pierdut telefonul. Cum procedez pentru a reinstala aplicația?

Descarci aplicația YOU BRD pe noul telefon și ne faci o vizită în orice unitate BRD. Urmezi instrucțiunile primite și apștepți a doua zi un telefon de la Echipa BRD din Contact Center, care vor parcurge împreuna cu tine procesul de instalare a aplicației YOU BRD.

Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.

De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. „

BRD

ACTUALIZARE din 10 august 2023

BRD ne-a anuntat ca informatiile referitoare la reinstarea aplicatiei YOU pe un nou telefon au fost modificate, astfel ca reinstarea se poate face si la distanta, nefiind necesara deplasarea la o unitate BRD:

„Mi-am pierdut telefonul. Cum procedez pentru a reinstala aplicația?

Descarci aplicația din store-ul noului tău telefon și poți iniția fluxul de activare de la distanță, urmând pașii indicați în ghidul de utilizare YOU existent aici sau poți solicita activarea aplicației în orice unitate BRD.

Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.

De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM.”

Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 13